Królestwo Ognia | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Królestwo Ognia
Cel: dotrzeć do serca wulkanu, pokonać Uriela
Nagroda: 10000 XP, +3 siła ataku

UWAGA! Koniecznie zapiszmy stan gry! Próbę Ognia rozpoczniemy od rozmowy z Dziewicą (M1, 12). Naszym zadaniem jest wykorzystanie otrzymanych Żywiołaków Ognia i dotarcie wraz z nimi do serca wulkanu. Po drodze napotkamy kilka oddziałów Inferno, z którymi walka będzie nieunikniona. Żywiołaki Ognia są stworzeniami walczącymi na dystans, lecz zadającymi bardzo duże obrażenia w kontrataku. Najważniejsze jednak będą ciosy Veina, który powinien zredukować liczebność oddziałów przeciwnika i pozwolić Żywiołakom na dobicie ich.

U celu podróży będzie czekał na nas Uriel (M1, 13). Tak jak pozostałe stworzenia półboskie, tak i on wymaga skorzystania z pomocy stworzeń legendarnych. Na szczęście tuż przed walką odzyskamy nasze ulubione oddziały. Teraz możemy śmiało przystąpić do starcia. Uriel przywoła do pomocy dużą grupę Strażników - niestety będziemy musieli pokonać zarówno anioła jak i jego obstawę. Proponuję w pierwszej kolejności wyeliminować z walki niebianina a następnie powoli redukować liczebność jego zastępów. Opłaca się korzystać z zaklęć przywracających życie naszym oddziałom (regeneracja bądź wyssanie życia) w celu zredukowania strat. Tak jak w przypadku dwóch poprzednich bossów tak i tutaj otrzymamy artefakt oraz Esencę Żywiołaka Ognia, którą musimy odnieść do wrót żywiołów (M1, 14).