Mapa 5 - powierzchnia, lokacje | 1 - Inne Elfy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Mapa 5: powierzchnia, lokacje
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
4 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
5 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
9 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
10 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
11 - chór wiernych (zapewnia premię +5 do przywództwa i mocy magicznej na czas najbliższej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
12 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)
13 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
14 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)
15 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
16 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)
18 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
19 - fort
X1, X2, X3, X4 - zejścia do podziemi
P1 - portal dwukierunkowy
P2 - wejście do portalu jednokierunkowego
P3 - portal do Relikwiarza