Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Przyczajona / Tancerka Czakramów
Przyczajona
Statystyki:
Atrybuty:
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Tancerka Czakramów
Statystyki:
Atrybuty:
- Wirująca śmierć: wystrzelony przez Tancerkę Czakramów pocisk leci torem parabolicznym raniąc zarówno sojuszników jak i wrogów. Czas do ponownego użycia: 1 tura.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Przyczajone są pierwszymi dostępnymi dla nas jednostkami zasięgowymi. Zadają one dosyć duże obrażenia dodatkowo spowalniając cel za pomocą klątwy cienia, co pozwala utrzymywać go na dystans tym samym dając Przyczajonym dodatkowy czas na zadawanie obrażeń. W późniejszym etapie gry otrzymujemy dostęp do Tancerek Czarkamów, zdolnych ranić jednocześnie kilka jednostek wroga swoją wirującą śmiercią. Niestety atak ten może trafić również sojuszników, stąd poprawne wykorzystanie go wymaga doskonałego ustawienia oddziałów na polu walki. Największą wadą Przyczajonych oraz Tancerek Czarkamów jest ich bardzo mała pula punktów życia. Kilka celnych trafień pozbawi nas naszej głównej siły uderzeniowej.