Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 2 - powierzchnia cz.1, lokacje | 3 - Całun Minionego Świata - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mapa 2: powierzchnia cz.1, lokacje

1 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna) - Mapa 2 - powierzchnia cz.1, lokacje | 3 - Całun Minionego Świata - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

2 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

3 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

4 - wartownia wojenników (po każdej bitwie bohater otrzymuje premię do punktów ruchu za każdy posiadany budynek; +3 za pierwszy, +2 za drugi, +1 za każdy kolejny)

5 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

6 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

7 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

8 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - ślepa kapłanka (na morzu) (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

11 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

12 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

13 - wrota żywiołów (pozwalają rekrutować jednostki żywiołaków)

14 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

15 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

16 - krypta (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

17 - latarnia morska (zwiększa liczbę punktów ruchu na morzu)

18 - stocznia (pozwala wybudować okręt za cenę 10 sztuk drewna i 2500 złota)

19 - obóz barbarzyńców (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

20 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

21 - ołtarz rozproszenia magii (wojska bohatera zyskują "Niewrażliwość na Magię" na pierwsze 3 tury walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

22 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

23 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

24 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

25 - kapliczka siódmego smoka (w tej kapliczce bohater może awansować na wyższy poziom doświadczenia po uiszczeniu opłaty 7 kryształów i 11000 sztuk złota. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w grze)

26 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

27 - siedziba najeźdźców (właściciel tej lokacji otrzymuje po każdej bitwie złoto)

28 - piekielna kuźnia (zapewnia premię +5 do mocy ataku i siły magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

29 - posterunek Mrocznych Elfów (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

30 - rozbity galeon (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

P1, P2, P3, P4, P5, P6, P7 - portale dwukierunkowe

P8 - portal do skarbu Craga Hacka

P9 - wir prowadzący do następnej lokacji