Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator
Czychający w Cieniu
Statystyki:
Atrybuty:
- Postać eteryczna: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.
- Dręcząca wizja: Czychający w Cieniu zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Cichy Obserwator
Statystyki:
Atrybuty:
- Sondowanie umysłu: aż do końca walki wskazany oddział przeciwnika otrzymuje o 15% zwiększone obrażenia. Sondowanie umysłu może być aktywne jednocześnie tylko na jednym wrogim oddziale. Czas do ponownego użycia: 2 tury.
- Postać eteryczna: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.
- Dręcząca wizja: Cichy Obserwator zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Jednostki te początkowo mogą się wydawać znacznie słabsze niż Przyczajone. Zadają wyraźnie mniejsze obrażenia i nie spowalniają celu. Mimo tego posiadają kilka zalet. Są one znacznie wytrzymalsze od Przyczajonych dzięki postaci eterycznej, oraz mogą bardzo łatwo zmieniać cel - trafiony w poprzednich turach oponent będzie nadal otrzymywał obrażenia od dręczącej wizji. Ulepszona wersja tej jednostki, Cichy Obserwator, może dodatkowo naznaczyć jeden oddział wroga sondowaniem umysłu, dzięki czemu będzie on otrzymywał o 15% zwiększone obrażenia do końca walki. Zdolność ta jest nieoceniona podczas starć z najsilniejszymi przeciwnikami.