Mapa 4 - powierzchnia cz.2, lokacje | 3 - Całun Minionego Świata - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Mapa 4: powierzchnia cz.2, lokacje
1 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
2 - ślepa kapłanka (na morzu) (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
5 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)
7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
9 - koralowa jaskinia (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
10 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
11 - posąg gryfa (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię 20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
12 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)
13 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
14 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
15 - koralowy ołtarz / krypta (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
16 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
17 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
18 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
19 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)
20 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
21 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)
22 - stocznia (pozwala wybudować okręt za cenę 10 sztuk drewna i 2500 złota)
23 - posąg centaura (zapewnia bohaterowi premię +5 punktów ruchu oraz +10% obrażeń stworzeń strzelających w armii do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
24 - piekielna kuźnia (zapewnia premię +5 do mocy ataku i siły magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
25 - rozbity galeon (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
26 - smocza utopia (broniące tej lokacji smoki skrywają najrzadsze artefakty dostępne w grze)
27 - studnia dusz (zapewnia premię +10 do mocy magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
28 - miasto
29 - fort
P9 - wir prowadzący do poprzedniej lokacji
P0 - portal dwukierunkowy
X1, X2 - zejścia do podziemi
T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)
K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)