Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry

Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Microsoft Flight Simulator X: Przygotowanie do lądowania | Boeing 737-800 poradnik Microsoft Flight Simulator X

Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2020

Możemy teraz włączyć na chwilę pauzę i wejść do mapy. Na mapie przesuwamy kursorami widok nad lotnisko ESMS, robimy zbliżenie tak, aby widać było pas, po czym klikamy na pas. Pojawi się nam okienko informacyjne, na którym zobaczymy, że kurs pasa 17 to 171, częstotliwość ILS to 111.90MHz.

Widok na ILS do pasa 17. - Microsoft Flight Simulator X: Przygotowanie do lądowania | Boeing 737-800 - Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry
Widok na ILS do pasa 17.

Już w tym momencie możemy sobie te wartości ustawić w samolocie. Kurs pasa ustawiamy w okienku Course autopilota, a częstotliwość ILS (111.90) ustawiamy w panelu radia, w sekcji NAV1 (w polu STBY, po czym przełączamy "pstryczkiem" między okienkami na Active).

Na poniższym obrazku widać wszystkie nasze ustawienia (kurs, heading, prędkość, pułap). - Microsoft Flight Simulator X: Przygotowanie do lądowania | Boeing 737-800 - Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry
Na poniższym obrazku widać wszystkie nasze ustawienia (kurs, heading, prędkość, pułap).
W każdej chwili możemy włączyć sobie GPS aby sprawdzić, w którym miejscu jesteśmy - Microsoft Flight Simulator X: Przygotowanie do lądowania | Boeing 737-800 - Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry

W każdej chwili możemy włączyć sobie GPS aby sprawdzić, w którym miejscu jesteśmy.

Od tego mniej więcej momentu każdy lot na tej trasie może wyglądać inaczej - Microsoft Flight Simulator X: Przygotowanie do lądowania | Boeing 737-800 - Microsoft Flight Simulator X - poradnik do gry

Od tego mniej więcej momentu każdy lot na tej trasie może wyglądać inaczej. My dostawaliśmy co jakiś czas polecenia zniżania (w fazie końcowej do 2500 ft) oraz zmiany kursu.

Pamiętać musimy o systematycznym zmniejszaniu prędkości tak, aby po zejściu poniżej 10000 ft zwolnić poniżej 250 węzłów. Poniżej FL100 włączamy ponadto światła lądowania.