Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu | Opis przejścia Magicka poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
Po rozmowie z Vladem idź cały czas na północ [1]. Z lasu co jakiś czas będą cię atakować ghule [2]. Nie są to jednak wymagający przeciwnicy. Kilka słabych ataków powinno zakończyć walkę.
Potężniejszy wróg czeka na ciebie na polanie [1]. Chodzące drzewo potrafi chwytać swoje ofiary i miażdżyć potężnymi gałęziami [2]. Staraj się trzymać je na dystans, a jeśli już zostaniesz schwytany, wciskaj jak najszybciej SPACJĘ, aby się uwolnić. W tej walce bardzo skuteczny jest ogień.
Po drugiej stronie polany znajdziesz Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go i pozbądź się kolejnych oddziałów ghuli oraz wychodzących z wody zombie [2]. Polecam zaklęcie Pożogi.
Idąc cały czas na północ, dotrzesz do zrujnowanego mostku [1]. Obejdź go z prawej strony, a pojawią się następni przeciwnicy [2].
Kawałek dalej nekromanta przyzwie oddział szkieletów [1]. Wykończ nieumarłych jednym potężnym zaklęciem obszarowym i przejdź do kolejnej lokacji [2].
Czeka cię teraz starcie z dwoma entami [1]. Żeby szybko pokonać oba stwory, cofnij się za pobliski mostek, a następnie stwórz na kładce płonącą ścianę [2]. Kilka takich blokad oraz Pożoga powinny błyskawicznie zakończyć starcie.
Gdy walka dobiegnie końca, ruszaj dalej na północ [1]. Znajdziesz tam drugi Punkt kontrolny, a kawałek dalej ponownie zobaczysz nekromantę [2].
Przeciwnik schowa się w krypcie, ale zanim to zrobi, przyzwie oddział uzbrojonych szkieletów [1] oraz armię zombie [2].
Oba typy przeciwników nie stanowią większego wyzwania. Szkielety walczą co prawda zatrutymi mieczami, ale są bardzo powolne [1]. Wykończ wszystkich wrogów zaklęciem obszarowym trzech żywiołów: Ziemi, Wody oraz Mrozu [2]. Po walce możesz podnieść miecz szkieletów (Przeklęta klinga), który zadaje obrażenia od trucizny i zatruwa trafiony cel.
Zanim wejdziesz do pomieszczenia, w którym zniknął nekromanta, udaj się do krypty na zachodzie [1]. W środku leży Berło króla trolli [2]. Kostur ten przyda ci się w nadchodzącej walce.
Gdy rozpocznie się starcie z trzema nekromantami [1], wyceluj w maga na północy i wciśnij ŚPM. Nowy kij sprawi, że przeciwnik zostanie zauroczony i zacznie atakować swoich towarzyszy [2].
Wykorzystaj ten czas na zabicie nekromanty na południu [1]. Dwa zaklęcia Pożogi powinny zakończyć jego żywot. Towarzysze maga zdążą jednak przyzwać w tym czasie sporą armię nieumartych. Ucieknij przed nimi na północny-zachód, a następnie otocz się ścianami ognia [2]. Lecząc truciznę i tworząc stale nowe blokady, staraj się co jakiś czas rzucać 1-2 Pożogi, tak aby jak najszybciej zabić dwóch pozostałych nekromantów. Pamiętaj również o korzystaniu z zaklęcia Teleportacji. Przyda się, jak zostaniesz otoczony przez szkielety.
Gdy nekromanci zginą, przestaną pojawiać się nowi przeciwnicy. Wykończ niedobitków, a następnie podnieś magiczną księgę w północnej części komnaty [1]. Znajdziesz w niej zaklęcie Wskrzeszenie nieumartych. Możesz też zabrać leżący na ziemi kij [2]. Kostur umarłych automatycznie wskrzesza przyzwane wcześniej zombie. Wystarczy, że będziesz stał blisko nich zanim zginą.
Po oczyszczeniu pomieszczenia, wyjdź na zewnątrz przez wschodnie wrota [1]. Przed kryptą czeka na ciebie Vlad [2].
Gdy skończy mówić, idź cały czas na wschód, pokonując kolejne oddziały przeciwników [1]. Zombie, nekromantów oraz enty zabijaj Pożogą, a szkielety Błyskawicami [2].
Po dłuższym marszu ponownie spotkasz Vlada [1]. Dowiesz się od niego, ze musisz przekonać do siebie wieśniaków w pobliskiej wiosce [2].
Porozmawiaj z nimi, a następnie ulecz przy pomocy żywiołu Życia [1]. Możesz też podnieś Kostur Życia, który rośnie za ogrodzeniem we wschodniej części wioski i uleczyć wieśniaków jego aurą regeneracji [2].
Gdy wszyscy będą zdrowi, zorganizują "manifę" przed siedzibą hrabiego [1]. Po tym jak drzwi się otworzą, wejdź do środka [2].
Z lewej oraz z prawej strony wejścia znajdziesz dwie magiczne księgi. W jednej będzie zaklęcie Strach [1], a w drugiej Urok [2].
Oprócz tego warto zbadać głowę łosia, wisząca nad kominkiem [1]. Jak skończysz, wejdź po schodach na górę i przejdź do komnaty hrabiego [2].
Twoim przeciwnikiem okaże się nie kto inny jak Wampir Vlad we własnej osobie [1]. Walka z nim będzie jednak banalnie prosta. Wszystko dzięki zdobytemu wcześniej zaklęciu. Postaw przed sobą ściany z ziemi, a następnie użyj Strachu. Gdy Vlad zacznie uciekać, rzuć w jego kierunku dwie Pożogi i ponownie skorzystaj ze Strachu [2]. Powtarzaj operację do czasu, aż krwiopijca się podda.