Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 6 - Powrót czarodzieja

1 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1]. Zamróź je przy pomocy żywiołu Mrozu i podnieś ukrytą na wyspie księgę zaklęć [2]. Nauczysz się z niej czaru Zamieć.

2 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1]. Kawałek dalej na północ na twojej drodze stanie mag w czarnej szacie [2].

3 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1]. Podobnie pozbądź się demona, który będzie czekał na ciebie kawałek dalej [2]. Przeciwnik co jakiś czas będzie zmieniał się w ducha nie wrażliwego na ataki. Wykorzystaj ten czas na leczenie.

4 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1]. Wysłuchaj stojącego przed wejściem Vlada i wejdź do środka [2].

5 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1]. Czeka cię tam kolejne starcie z demonami [2]. Podczas walki staraj się używać czarów obszarowych jak demony będą miału materialną formę i unikaj krawędzi lokacji. Przeciwnicy mają ataki odpychające, które mogą zrzucić cię w przepaść. Żeby tego uniknąć, spowalniaj wrogów i często używaj Pędu.

6 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1]. Wdrap się po nich na górę i poczekaj, aż podleci do ciebie fragment lokacji [2].

7 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Musisz na niego szybko przeskoczyć, walcząc przy okazji z oddziałem demonów - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Musisz na niego szybko przeskoczyć, walcząc przy okazji z oddziałem demonów. Gdy pojawi się następna platforma, przejdź na nią [1] i pokonaj większego przeciwnika [2].

8 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1]. Kawałek za nim rozpocznie się walka z potężnym demonem [2].

9 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1]. Użyj jego specjalnej aury, a staniesz się odporny na ciosy wroga [2].

10 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1]. Gdy zginie, pojawią się trzy mniejsze stwory. Pozbądź się ich w podobny sposób, a najmniejsze demony wykończ czarami obszarowymi [2]. Po walce uważnie przeszukaj pole bitwy. Powinieneś na nim znaleźć Rękę demona, która bardzo ci się przyda jeśli lubisz zaklęcia promieniowe [1]. Osobiście polecam jednak wrócić do Kostura wojny [2].

11 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1]. Pojawi się przy niej kilka większych demonów [2].

12 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1]. Będzie tam leżał kolejny łoś [2].