Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 - Atak Goblinów | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 2 - Atak Goblinów

1 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu zbadaj szkielety leżące z prawej [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu zbadaj szkielety leżące z prawej [1]. Gdy skończysz, idź dalej na północ, gdzie zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów [2].

2 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początku radzę użyć Tarczy z PPM, aby stworzyć osłonę chroniącą przed strzałami łucznika [1], a następnie zająć się przeciwnikami walczącymi wręcz - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początku radzę użyć Tarczy z PPM, aby stworzyć osłonę chroniącą przed strzałami łucznika [1], a następnie zająć się przeciwnikami walczącymi wręcz. Gdy zginą, dobij strzelca i zakończ starcie [2].

3 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na północ, spotkasz kolejnych przeciwników [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na północ, spotkasz kolejnych przeciwników [1]. Zabij ich, a następnie podnieś księgę ukrytą w jaskini [2]. Znajdziesz w niej zaklęcie Deszcz, które wymaga żywiołu Pary. Aby go stworzyć, wybierz żywioł Wody, a następnie Ognia. Nałożą się one na siebie, tworząc Parę.

4 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce idź cały czas na północ, aż dotrzesz do małego strumyka [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce idź cały czas na północ, aż dotrzesz do małego strumyka [1]. Zabij stacjonujące tam gobliny, przejdź na drugą stronę i wejdź do wioski [2].

5 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W osadzie możesz porozmawiać z wieśniakami, lecz nie dowiesz się od nich nic ciekawego [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W osadzie możesz porozmawiać z wieśniakami, lecz nie dowiesz się od nich nic ciekawego [1]. Dopiero jak udaj się na wschód, kowal ostrzeże cię o ataku goblinów [2].

6 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Tak w poprzednich pojedynkach, staraj się spowalniać wrogów przy pomocy kombinacji Tarcza + Mróz, a następnie dobijać ulubionym zaklęciem ofensywnym [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Tak w poprzednich pojedynkach, staraj się spowalniać wrogów przy pomocy kombinacji Tarcza + Mróz, a następnie dobijać ulubionym zaklęciem ofensywnym [1]. Musisz szczególnie uważać na stwory rzucające bombami [2]. Odrzucaj pociski wciskając PPM bez żadnego żywiołu. Gdy walka dobiegnie końca, udaj się na północ i wejdź do lasu.

7 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku lokacji znajdziesz myśliwego [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku lokacji znajdziesz myśliwego [1]. Porozmawiaj z nim, a następnie obejrzyj łosia zjadanego przez trolla [2].

8 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jak skończysz, możesz udać się dalej na wschód [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jak skończysz, możesz udać się dalej na wschód [1]. Będzie tam stał pierwszy na tym poziomie Punkt kontrolny [2]. Aktywuj go i pokonaj gobliny, które się pojawią.

9 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Pierwsza fala nie powinna sprawić ci problemów, ale oddział czekający za rzeką może być większym wyzwaniem [2] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Pierwsza fala nie powinna sprawić ci problemów, ale oddział czekający za rzeką może być większym wyzwaniem [2]. Największym problemem będą łucznicy, którzy atakują z dużej odległości. Postaraj się ściągnąć do siebie przeciwników walczących wręcz, a następnie odgrodź się od strzelców ścianą skał (Tarcza + Ziemia) [2]. Możesz teraz spokojnie zabić pobliskie stwory czarami obszarowymi. Pamiętaj też żeby używać Tarczy na siebie i regenerować jej pasek wciskając SPACJĘ.

10 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce przejdź na drugą stronę strumyka i idź powoli na wschód - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce przejdź na drugą stronę strumyka i idź powoli na wschód. W pewnym momencie powinieneś zobaczyć kolejny oddział goblinów [1]. Zanim cię zauważą, wystrzel w ich stronę wzmocnioną kulę ognia. Powinna ich znacznie osłabić. Gdy wszyscy zginą, pobiegnij na północ, a przejdziesz do kolejnej lokacji [2].

11 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Znajdziesz się niestety w samym centrum obozu przeciwników [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Znajdziesz się niestety w samym centrum obozu przeciwników [1]. Żeby szybko pozbyć się wrogów, stań między namiotami po prawej i odgrodź się od goblinów ścianą skał [2]. Używając teraz obszarowego Ognia podpalisz napastników, nie niszcząc przy okazji swojej osłony. Pozostali przy życiu łucznicy nie powinni sprawiać kłopotów.

12 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej czeka cię starcie z goblińskim szamanem [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej czeka cię starcie z goblińskim szamanem [1]. Gdy walka się rozpocznie, użyj Pędu i pobiegnij w północno-wschodni róg lokacji [2]. Możesz tam powtórzyć akcję z Tarczą i Ogniem. W tym czasie szaman powinien sam siebie wykończyć lub zabić przynajmniej swe sługi. Pojedynczo nie będzie stanowił wyzwania.

13 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce podejdź do ołtarza i podnieś leżącą tam księgę [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce podejdź do ołtarza i podnieś leżącą tam księgę [1]. Znajdziesz w niej zaklęcie Zniweczenie, które usuwa z maga negatywne efekty. Przetestuj je i biegnij dalej [2].

14 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W kolejnej części lasu zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów oraz trolla [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W kolejnej części lasu zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów oraz trolla [1]. Słabszych przeciwników zabij przy pomocy obszarowego Ognia [2], ale dużym stworem musisz zająć się w nieco inny sposób.

15 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początków stwórz przed nim osłonę mrozu (Tarcza + Mróz) [1], a następnie oblej go żywiołem Wody - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początków stwórz przed nim osłonę mrozu (Tarcza + Mróz) [1], a następnie oblej go żywiołem Wody. Potwór zostanie zamrożony na kilka sekund [2]. Gdy tak się stanie, użyj na niego maksymalnie naładowany głaz (Ziemia). Troll powinien zginąć po jednym ciosie.

16 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podczas walki staraj się nie biec na północ, bo pojawi się wtedy drugi gigant i kolejny oddział goblinów [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podczas walki staraj się nie biec na północ, bo pojawi się wtedy drugi gigant i kolejny oddział goblinów [1]. Lepiej walczyć z nimi osobno. Jak wszyscy przeciwnicy będą martwi, zbadaj martwego łosia leżącego na południowym-wschodzie [2].

17 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na północy czeka cie walka z jeszcze kilkoma goblinami [1], a kawałek dalej rozpocznie się starcie z Jormungandrem - Strażnikiem Drzewa [2] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na północy czeka cie walka z jeszcze kilkoma goblinami [1], a kawałek dalej rozpocznie się starcie z Jormungandrem - Strażnikiem Drzewa [2].

18 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Twój przeciwnik to potężny wąż, który posiada 3 rodzaje ataków - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Twój przeciwnik to potężny wąż, który posiada 3 rodzaje ataków. Pierwszy z nich polega na wykopywaniu się nagle z pod ziemi [1], a drugi to szybki cios z krawędzi lasu [2]. Ostatnim atakiem są trujące kule, którymi pluje gad.

Żeby pokonać wroga bez większych problemów, staraj się cały czas biegać (najlepiej z Pędem) dookoła lokacji i stawiać wokół siebie jak najwięcej ścian z głazów (Tarcza + Ziemia) - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Żeby pokonać wroga bez większych problemów, staraj się cały czas biegać (najlepiej z Pędem) dookoła lokacji i stawiać wokół siebie jak najwięcej ścian z głazów (Tarcza + Ziemia). Dzięki bieganiu bez problemu unikniesz wykopywania oraz kul, a gdy stwór wyskoczy nagle z lasu, uderzy głową prosto w najbliższą ścianę, zadając sobie przy okazji spore obrażenia. Aby przyspieszyć starcie, możesz też atakować przeciwnika obszarowym Ogniem. Podpalisz go w ten sposób, nie niszcząc przy okazji kamiennych osłon. Stawiaj również blokady w miejscach, w których przeciwnik próbuje się wykopać. Gdy wąż zginie, etap dobiegnie końca.