Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) | Opis przejścia Magicka poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Tuż obok powinny pojawić się dwie bestie Yeti [1]. Twoim zadaniem jest zwabienie ich w jedno miejsce (jak najbardziej na południu). Żeby to zrobić, ponownie rzuć na siebie Niewidzialność. Będziesz widoczny tylko przez sekundę, ale to wystarczy, aby przeciwnicy ruszyli w twoim kierunku [2].
Gdy będą dostatecznie blisko, wróć do miejsca, z którego przyszedłeś i rzuć w kierunku stworów Pożogę [1]. Zaraz po tym musisz natychmiast zniknąć. Jeśli odciągnąłeś Yeti dostatnie daleko, powinno ci się udać. Poczekaj teraz, aż płomienie zabiorą wrogom niemal całą energię i ponownie rzuć ogniste zaklęcie, tym razem stojąc przy drugim wyjściu [2]. Po walce rusz dalej na zachód.
W kolejnym korytarzu Vlad ostrzeże cię o nadchodzącej armii krasnoludów [1]. Schowaj się jak najszybciej w komnacie po prawej i poczekaj, aż wrogowie wyjdą na zewnątrz [2]. Dla bezpieczeństwa skorzystaj dodatkowo z Niewidzialności.
Cały czas będą niewidzialnym, podejdź do krawędzi zielonego dywanu i stój tam z przygotowanym zaklęciem Pożogi. Rzuć je gdy zobaczysz Beholdera [1]. Zabij go tak jak poprzednie jednookie stwory. Kawałek dalej czeka na ciebie oddział krasnoludów wraz z kapłanem oraz czempionem [2]. Podejdź do nich z aktywną Niewidzialnością. Walka powinno wyglądać identycznie, jak w przypadku pierwszego spotkanie z kapłanem. Cały czas rzucaj ogłuszające zaklęcia obszarowe i staraj się stać daleko oo wojowników, a blisko czarującego karła. Świetnie sprawdza się w tej walce Mroźny tasak, jeśli jeszcze go posiadasz. Jak tylko jakiś przeciwnik zbliży się do ciebie, zamróź do przy pomocy miecza. Przede wszystkim pamiętaj o mrożeniu kapłana.
Gdy walka dobiegnie końca, uważnie przyjrzyj się prawej ścianie korytarza. Powinieneś znaleźć tam dwa duże koła zębate [1]. Użyj na nich kilka razy błyskawic, a otworzysz pobliskie kraty. Po wejściu do środka pracujący tam kowal wręczy ci wykonany przez siebie miecz - Święty Rozpruwacz [2]. Jest to dobra broń, ale pamiętaj, że zdobywając ją utracisz posiadane wcześniej ostrze. Mroźny tasak przyda ci się bardziej, lecz nie zdobędziesz w ten sposób osiągnięcia związanego z sekretnymi lokacjami.
Możesz teraz udać się dalej na północ, gdzie za kolejnymi kamiennymi wrotami czeka mały oddział krasnoludów [1]. Wykończ wszystkich wrogów znanym sposobem, a następnie przejdź niewidzialny na drugą stronę rzeki lawy [2].
Będą tam stały trzy salamandry [1]. Są to jaszczurki plujące lawą, staraj się więc cały czas mieć na sobie tarczę ognia. Najlepiej zabić przeciwników pojedynczo. Stań tak aby tylko jeden stwór znajdował się na krawędzi ekranu, a następnie ponownie rzuć na siebie Niewidzialność. Powtarzaj operację, cały czas przesuwając się powoli w kierunku wejścia [2]. Gdy będzie dostatecznie daleko, wykończ wroga ogłuszającym i zamrażającym czarem obszarowym.
Po zabiciu wszystkich jaszczurek, czas na walkę z następnym oddział kransoludów. Znajdziesz go na zachodnim krańcu mapy [1]. Ściągnij go do siebie w podobny sposób jak salamandy i wykończ przeciwników Pożogą oraz ogłuszeniem [2].
Podobnie zrób z wrogami na północy [1], a dotrzesz wreszcie do Punktu kontrolnego [2].
Na prawo od niego zobaczysz duże jezioro lawy. Zamróź je przed sobą i idź dalej na północ [1]. Zostaniesz zaatakowany tam przez salamandry, ale tarcza ognia (Ogień + Tarcza) uchroni cię przed wszelkimi obrażeniami [2].
Teleportuj się do przeciwników i zabij przy pomocy miecza [1]. Jak zginą, skorzystaj z Niewidzialności, a następnie idź na południe. Oddział krasnoludów nie powinien sprawić większych problemów. Cały czas pamiętaj jednak o tarczy ognia, bo karłom pomagać będą dwie salamandry [2].
Gdy wszyscy padną martwi, idź po zamrożonej lawie kawałek na zachód, a następnie na północ. Zabij spotkaną po drodze jaszczurkę [1] i stwórz sobie drogę do wysepki na górze [2].
Stoi na niej oddział krasnoludów, więc nie zapomnij o rzuceniu Niewidzialności [1]. Po walce ruszaj dalej na zachód. Na moście zrobionym z przewróconej kolumny spotkasz kolejną jaszczurkę [2].
Zabij ją, a następnie wykończ krasnoludy po drugiej stronie [1]. Dobrze sprawdza się w tym przypadku kombinacja Woda + Mróz + Ziemia. Wystrzel maksymalnie naładowany pocisk, a przeciwnika padnie po jednym trafieniu [2].
Na południu ponownie natkniesz się na krasnoludy [1]. Pokonaj je i ruszaj dalej na południe [2].
Obejdź znajdujące się po lewej skały, a na górze znajdziesz wejście do komnaty smoka [1]. Wysłuchaj co ma do powiedzenia Vlad i wejdź do środka [2].
Fafnir Spopielacz to potężny przeciwnik, ale jest pewien bardzo prosty sposób na jego pokonanie. Zaraz po rozpoczęciu starcia rzuć na siebie tarczę ognia oraz Pęd i obiegnij smoka z prawej strony [1]. Gdy znajdziesz się za jego plecami, przygotuj wzmocniony pocisk z żywiołów Wody, Ziemi oraz Mrozu. Wystarczy, że trafisz przeciwnika trzema takimi czarami, a walka dobiegnie końca [2]. W nagrodę otrzymasz zaklęcie Materializacji i ukończysz rozdział.