Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Kopalnie (1) | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 8 - Kopalnie

1 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku etapu pojawi się Vlad i przekażę ci kilka informacji na temat tego co znajduje się po drugiej stronie kopalni [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku etapu pojawi się Vlad i przekażę ci kilka informacji na temat tego co znajduje się po drugiej stronie kopalni [1]. Gdy zniknie, na moście pojawi się oddział opancerzonych goblinów [2]. Pokonaj je standardowymi atakami obszarowymi.

2 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na północ będziesz mijał małą jaskinię po lewej [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na północ będziesz mijał małą jaskinię po lewej [1]. Ukryto w niej księgę z zaklęciem Burza. Przedmiot nie jest widoczny, ale wystarczy kliknąć nieco ponad wejściem o pieczary, żeby go podnieść [2]. Jest to dość potężne zaklęcie, ale niestety tworzone przez nie pioruny mogą również trafić twojego bohatera, zabijając go na miejscu.

3 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej znajduje się mały kamienny most [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej znajduje się mały kamienny most [1]. Jak tylko na niego wejdziesz, z dwóch stron zaatakują cię oddziały goblinów [2]. Zabij je i ruszaj dalej przed siebie.

4 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Nad kolejną przepaścią również została zbudowana kładka, ale żeby przejść na drugą stronę, musisz ją najpierw opuścić [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Nad kolejną przepaścią również została zbudowana kładka, ale żeby przejść na drugą stronę, musisz ją najpierw opuścić [1]. Aby to zrobić, użyj dowolnej magii na kołowrocie [2].

5 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po drugiej stronie znajdziesz Punkt kontrolny [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdziesz Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go, a następnie zaatakuj następny oddział wroga [2].

6 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce czekają cię kolejne starcie z wkraczającymi na most przeciwnikami [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce czekają cię kolejne starcie z wkraczającymi na most przeciwnikami [1]. Szczególnie groźni są łucznicy, którzy strzelają płonącymi strzałami. Staraj się zabijać ich w pierwszej kolejności, używając w razie zagrożenia zaklęcia Teleportacji [2]. Dobrym sposobem na tą walkę, jest zabicie łuczników z daleka przy pomocy Pożogi, a następnie rozbrojenie pozostałych obszarowym zaklęciem ogłuszającym (Woda + Mróz + Ziemia). Gdy wojownicy będą bez swoich tarcz, Pożoga wykończy ich równie skutecznie jak strzelców.

7 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W trzeciej fali przeciwników pojawią się gobliny z zamrażającymi mieczami - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W trzeciej fali przeciwników pojawią się gobliny z zamrażającymi mieczami. Nie możesz dać cię wtedy otoczyć przeciwnikom, bo inaczej będą cię stale unieruchamiać [1]. Jedynym sposobem ucieczki jest szybkie ogłuszenie, Teleportacja lub podpalenie. Pamięta, że będąc zamrożonym, cały czas może się leczyć. Po śmierci najsilniejszego z goblinów podnieś jego miecz (Mroźny tasak) i przygotuj się na kolejne starcie. Tym razem do walki dołączy kamienny gigant [2].

8 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jego obstawy pozbądź się w identyczny sposób jak wcześniejszych przeciwników, uważając na rękę olbrzyma - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jego obstawy pozbądź się w identyczny sposób jak wcześniejszych przeciwników, uważając na rękę olbrzyma. Jeśli cię chwyci, musisz jak najszybciej wciskać SPACJĘ, aby się wyzwolić. Gdy gigant zostanie sam na placu boju [1], zabij go przy pomocy zamrażającego miecza (SHIFT + LPM) [2]. Zdobyty wcześniej Mroźny tasak polecam zachować do końca gry, gdyż jego zdolność zamrażania przeciwników przyda ci się w nie jednej sytuacji.

9 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przejdź teraz na drugą stronę mostu i skręć w prawo [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przejdź teraz na drugą stronę mostu i skręć w prawo [1]. Za stercie siana znajdziesz ciało maga ora księgę z zaklęciem Przyzwania feniksa [2]. Przed jego użyciem pamiętaj o tarczy ogniowej (Tarcza + Ogień na siebie). Feniks zawsze ląduje w miejscu, w którym stoisz, wskrzeszając towarzyszy, ale również zadając obrażenia bohaterowi.

10 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przetestuj je, a następnie udaj się dalej na północ [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przetestuj je, a następnie udaj się dalej na północ [1]. Nad strumieniem czeka cię starcie z kolejnymi kamiennymi gigantami [2].

11 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zabij je pojedynczo, zamrażając przy pomocy miecza [1] i dobijając pociskami z ziemi [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zabij je pojedynczo, zamrażając przy pomocy miecza [1] i dobijając pociskami z ziemi [2].

12 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce aktywuj stojący niedaleko Punkt kontrolny [1], a następnie przy pomocy żywiołu Ciemności opuść drewniany most (możesz też skorzystać z Teleportacji) [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce aktywuj stojący niedaleko Punkt kontrolny [1], a następnie przy pomocy żywiołu Ciemności opuść drewniany most (możesz też skorzystać z Teleportacji) [2].

13 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów z kapitanem [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów z kapitanem [1]. Wykończ ich sprawdzonym sposobem, a pojawi się cała armia przeciwników [2].

14 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Walka nie potrwa jednak długo, jeśli szybko wykończysz wszystkich strzelców przy pomocy Pożogi [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Walka nie potrwa jednak długo, jeśli szybko wykończysz wszystkich strzelców przy pomocy Pożogi [1]. Pozostałych zabij w ten sam sposób, niszcząc wcześniej ich zbroje. Kawałek dalej na północy zaatakują cię dwie następne podobne armię. Wykończ je Pożogą, a następnie z dużej odległości wysadź beczki stojące przed wejściem do kopalni [2].

15 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wewnątrz kopalni ponownie spotkasz Vlada [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wewnątrz kopalni ponownie spotkasz Vlada [1]. Wysłuchaj tego co ma do powiedzenia i ruszaj w głąb pieczary [2].