Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2) | Opis przejścia Magicka poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Po walce udaj się na północ, zabij wrogów na moście [1] i przejdź do następnej lokacji [2].
Gdy pociągniesz za umieszoną niedaleko dźwignię, wysunie się mostek, który zaprowadzi cię do obozu wroga [1]. Czeka tutaj na ciebie naprawdę wymagająca walka. Przeciwników będzie bardzo wielu, a żeby tego było mało, cały czas będziesz ostrzeliwany przez potężnego giganta [2]. To on właśnie powinien być twoim pierwszym celem.
Wyposażony w Pęd, jak najszybciej podbiegnij to przeciwnika i otocz go płonącymi ścianami [1]. Odgrodź się w podobny sposób od pozostałych przeciwników. Gdy olbrzym zginie, zajmij się resztą jego kompanów [2]. Wrogów będzie naprawdę wielu, ale do tego czasu powinieneś wszystkich już dobrze poznać.
Przedzierając się cały czas na północ, dotrzesz do klatki z kolejnym gigantem [1]. Skręć wtedy w lewo i pociągnij za znajdującą się tam dźwignie [2].
Odblokujesz w ten sposób przejście na wschodzie [1] oraz uwolnisz potężnego przeciwnika [2].
Gdy się uporasz z nim i jego obstawą, biegnij dalej na wschód [1]. Znajdziesz tam Punkt kontrolny [2].
Po jego aktywacji pozbądź się strzelca na północnym-wschodzie [1]. Postaraj się go ściągnąć na dół, a następnie wykończ ognistymi zaklęciami [2]. Dopiero jak zginie, pobiegnij kawałek na północ. Czekają tam na ciebie kolejni przeciwnicy. Słabszych pozbądź się czarami obszarowymi, a silniejszych odgrodź płonącymi ścianami i wykończ Pożogą.
Możesz teraz wrócić na stanowisko, które zajmował strzelec i pociągnąć za złotą dźwignię [1]. Otworzysz w ten sposób wrota prowadzące do zamku [2].
Wyjdą przez nie oddział orków, gigant oraz dwóch magów [1]. Walki z nimi należy do jednych z najtrudniejszych z jakimi miałeś do czynienia więc dobrze się przygotuj. Polecam jak najszybciej zabarykadować się, tworząc na schodach płonące ściany [2]. Nie zabijesz w ten sposób większości orków (magowie będą ich leczyć), ale postaraj się wykończyć w ten sposób giganta. Jak zginie, rozpocznij spamowanie czarów ogłuszających. Polecam kombinację Woda + Mróz oraz jeden żywioł Ziemi. Przy pomocy ścian odgradzaj orków od magów i wykańczaj ich pojedynczo [2]. Jak wszystkie zginą, pora zająć się czarodziejami. Żeby uniknąć ich śmiertelnych zaklęć, cały czas używaj ogłuszenia i w dogodnym momencie zamrażaj. Zamrożonego przeciwnika uderz w pełni naładowanym pociskiem Ziemi. Powinieneś zadać mu potężne obrażenia. Powtórz operację kilkukrotnie, a wrogowie powinni polec.
Gdy starcie dobiegnie końca, wejdź do zamku [1]. Przywódca orków Khan już na ciebie czeka [2].
Walka z nim nie należy do najtrudniejszych. Staraj się cały czas odgradzać od niego płonącymi ścianami i leczyć, jak na ciebie skoczy [1]. Ściany w połączeniu z Pożogą powinny szybko zakończyć starcie [2]. Po walce porozmawiaj z Vladem i zakończ etap.