Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) | Opis przejścia Magicka poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 5 - Havindr kontratakuje
Po rozmowie z królem [1], zepchnij stojącego niedaleko żołnierza do dziury (przytrzymaj dłużej PPM) i ruszaj dalej na wschód [2].
Gdy wyjdziesz na otwartą przestrzeń, zostaniesz zaatakowany przed oddział orków oraz goblinów [1]. Zabij ich, a następnie skręć w lewo i podnieś księgę z zaklęciem Zakrzywienie czasu [2]. Przy jego pomocy możesz spowolnić upływ czasu.
Kawałek dalej na północy będzie stał Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go, a następnie pokonaj kolejne oddziały przeciwników. Wśród nich znajdzie się potężny gigant z wyrzutnią takiet. Najlepszym sposobem na jego pokonanie, jest "zabudowanie" wroga płonącymi ścianami (Tarcza + Ziemia + Ogień), a następnie unikanie wystrzeliwanych w górę pocisków [2]. Po kilku atakach przeciwnik powinien spłonąć.
Idąc dalej na północ spotkasz kolejne wojska wroga [1]. Warto w tym momencie skorzystać z ogłuszającej mocy żywiołu Ziemi. Użycie jej obszarowo przewróci wszystkich przeciwników, uniemożliwiając magowi rzucanie zaklęć. Dobra kombinacja to Ziemia + Ogień/Lód [2].
Podobnego fortelu możesz użyć przeciwko goblinom ukrytym w krzakach i orkom z tarczami [1]. Ogłusz najpierw silniejszych przeciwników, a następnie zamróź i powal przy pomocą głazów [2].
Jeden z nich upuści fioletowy miecz, który możesz podnieść. Jest to Klinga gromów, rażąca przeciwników błyskawicami [1]. Gdy dotrzesz do nowej lokacji, ponownie pojawią się orki [2].
Zabij kilka pierwszych oddziałów, a nadejdzie potężny gigant [1]. Za nim się za niego zabierzesz, wykończ wszystkich pozostałych wrogów. Sam gigant to łatwy cel, szczególnie jak użyjesz na niego zamrażania (Woda, a potem Mróz) i kamiennych pocisków [2].
Kawałek dalej na północy ponownie pojawią się orki i gobliny [1]. Wykończ wszystkich wrogów, a następnie zbadaj łosia leżącego przy zniszczonym ogrodzeniu [2].
Gdy skończysz, nadejdzie mag wraz z obstawą [1]. Postaraj się jak najszybciej odgrodzić od czarodzieja przy pomocy różnego rodzaju barier i wykończyć najpierw pozostałych przeciwników [2].
Jak zginą, schowaj się za leżącym na polu zniszczonym wozem [1]. Chodząc wokół niego unikaj czarów maga, a sam atakuj przy pomocy Pożogi lub Gromu [2]. Przeciwnik powinien szybko paść.
Po walce aktywuj kolejny Punkt kontrolny [1] i ruszaj dalej na północ. W pewnym momencie z podziemi wyskoczy oddział goblinów [2]. Wykończ wszystkich zaklęciami obszarowymi.
Chwilę później dotrzesz do zamrożonej rzeki, na której czekają cie trzy długie walki [1]. Różnią się one od pozostałych tym, że na powierzchni lodu nie możesz tworzyć kamiennych ścian. Postaraj się więc, jak najszybciej odciągnąć wrogów na południe, a następnie zabunkrować na północnym brzegu [2].
Wraz z ostatnią falą przeciwników pojawi się gigant z wyrzutnią takiet [1]. Spróbuj go jak najdłużej utrzymać na stałym lądzie. Powinien tam szybko zginąć dzięki płonącym ścianą [2].