Wulkan | Rozdział 5 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wulkan
1. UWAGA! Ta lokacja jest z kolei jeszcze bardziej pokręcona od Widmowego Lasu. Nie umieściłem tu ani pułapek (jest jedna, zaznaczona liczbą (1) - są to zawalające się kamienie za każdym razem, gdy chcesz przejść) ani wrogów, którzy pojawiają się bardzo sporadycznie. Jest tu zawirowanie czasowe sprawiające, że tą samą lokację odwiedzisz cztery razy i napotkasz zupełnie inne wydarzenia. W (2) natomiast jest zawalone przejście, ale "później" (czy raczej "wcześniej", gdyż tutaj cofasz się w czasie) będzie ono dostępne. Zaczynasz w dniu piątym.
2. (Q82) Idź na południe do (3), jest tam zawalony most. Im więcej Konopnych Lin użyjesz, tym będzie on bezpieczniejszy do przejścia. Możesz spaść na dół - wtedy stracisz trochę życia, ale i tak dostaniesz się tam, gdzie masz się dostać.
3. (Q82) W (4) spotkasz Inkwizytora Venomina, który rzuci się do lawy.
4. (Q82) Idź do (5), stoi tam Archon. Za przewożenie łódką każe sobie płacić - 300 sztuk złota od osoby. Można u niego sprzedać przedmioty, a jeśli nie masz ani tego, ani tego - będziesz musiał płacić punktami ze statystyk. Można spróbować go też oszukać umiejętnością Blef.
5. (Q82) Każ się zawieźć do posiadłości Lorda Pyrosa w (6), jest tam Ambasador Jasper, z którym porozmawiaj.
6. (Q82) Każ się zawieźć do ambasady w (7), którą przeszukaj.
7. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie zabij obserwatora i jego pomocników, a następnie wyjdź z tej lokacji.
8. (Q82) Jesteś w dniu czwartym.
9. (Q82) Idź do (5), do Archona, który może cię zawieźć do różnych lokacji.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie