Wieża Oficerów | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wieża Oficerów
1. Na pierwszym poziomie, oprócz kilka "zwykłych" magicznych przedmiotów i wrogów w (1) nic nie ma.
2. Na drugim jest to samo, tylko że walczą mnisi w (2). Weź stamtąd m.in. Szatę Stapiania oraz Pierścień Ochrony +2.
3. Na trzecim w (3) nie ma żadnych wrogów, tylko pułapka i trochę przedmiotów.
4. (Q103) Na ostatnim poziomie w (4) pokonaj kapitana Pudu i jego pół-smoczycę. Zabierz Klucz Kapitana Pudu. Zanim zejdziesz, weź z trawy Długi Łuk Refleksyjny Wzmocnienia oraz Pełną Zbroję Płytową +1.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie