Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Icewind Dale II - poradnik do gry

Icewind Dale II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieża Oficerów | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wieża Oficerów

1 - Wieża Oficerów | Rozdział 6 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. Na pierwszym poziomie, oprócz kilka "zwykłych" magicznych przedmiotów i wrogów w (1) nic nie ma.

2. Na drugim jest to samo, tylko że walczą mnisi w (2). Weź stamtąd m.in. Szatę Stapiania oraz Pierścień Ochrony +2.

3. Na trzecim w (3) nie ma żadnych wrogów, tylko pułapka i trochę przedmiotów.

4. (Q103) Na ostatnim poziomie w (4) pokonaj kapitana Pudu i jego pół-smoczycę. Zabierz Klucz Kapitana Pudu. Zanim zejdziesz, weź z trawy Długi Łuk Refleksyjny Wzmocnienia oraz Pełną Zbroję Płytową +1.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie