Odcięta Dłoń - Poziom I | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Odcięta Dłoń - Poziom I
1. (Q86) Przed wejściem wystaw na czwartą pozycję (jeśli stoisz w kwadracie) osobę z umiejętnością Blef. Dzięki temu, jeśli okłamiesz dowódcę straży, dostaniesz 1500 doświadczenia. W przeciwnym razie będziesz musiał zabić straż, zadowalając się tylko 750 punktami doświadczenia.
2. Zaraz po wejściu zostaniesz zaatakowany - zabij drużynę przeciwników.
3. (Q87) Pogadaj z Jerrem w (1) o demonach, a dostaniesz zadanie i 750 doświadczenia.
4. (Q88) Porozmawiaj z Yshy w (2) o jej problemie, weź od niej Plany Odciętej Dłoni.
5. Weź Szał Chaosu z (3).
6. (Q89) W (4) jest dyplomata Xavier. Porozmawiaj z nim o sytuacji, o ludziach, którzy rozpętali wojnę i o emisariuszu z klasztoru Czarnego Kruka, za zdobycie każdej z tych informacji dostaniesz po 750 doświadczenia.
7. (Q90) Weź od Xaviera Przepustkę Delegata Odciętej Dłoni. Za jej zdobycie znów dostaniesz 750 doświadczenia.
8. (Q91) Porozmawiaj z Vashti w (5) o znikaniu jedzenia i zgódź się pomóc.
9. Zabierz z (6) Wezwanie Zmarłych.
10. Wejdź schodami do Odciętej Dłoni - Poziomu II.