Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Icewind Dale II - poradnik do gry

Icewind Dale II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku | Rozdział 4 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Siedziba Łupieżców Umysłu

1 - Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku | Rozdział 4 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. UWAGA! Walcząc z łupieżcami uważaj na ich czary przejmujące kontrolę nad twoimi członkami drużyny. Po korytarzach chodzą także Golemy Umysły, wywołujący zmieszanie - nie atakują oni jednak otwarcie.

2. W (1), (2), (4), (5), (6) i (7) są specjalne pułapki wysyłające pioruny. Wystarczy jednak ukryć się złodziejem i rozbroić pułapkę, używając Złodziejstwa i klikając na schowku. Potem można z każdego zabrać jeszcze Diament.

3. Zabierz Halabardę +3 z (3).

4. W (8) można, za pomocą kowadła, wykuć sobie różne rodzaje broni.

5. Zabij Starszy Mózg w (9). Dopiero wtedy będziesz mógł opuścić tę lokację.

6. Wyjdź do Wyjścia z Podmroku.

Wyjście z Podmroku

1 - Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku | Rozdział 4 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. Pojawisz się w (1). Pokonaj wszystkich przeciwników.

2. Porozmawiaj z Oswaldem, który pojawi się w (2), aby zakończyć ten rozdział.