Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku | Rozdział 4 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Siedziba Łupieżców Umysłu

1. UWAGA! Walcząc z łupieżcami uważaj na ich czary przejmujące kontrolę nad twoimi członkami drużyny. Po korytarzach chodzą także Golemy Umysły, wywołujący zmieszanie - nie atakują oni jednak otwarcie.
2. W (1), (2), (4), (5), (6) i (7) są specjalne pułapki wysyłające pioruny. Wystarczy jednak ukryć się złodziejem i rozbroić pułapkę, używając Złodziejstwa i klikając na schowku. Potem można z każdego zabrać jeszcze Diament.
3. Zabierz Halabardę +3 z (3).
4. W (8) można, za pomocą kowadła, wykuć sobie różne rodzaje broni.
5. Zabij Starszy Mózg w (9). Dopiero wtedy będziesz mógł opuścić tę lokację.
6. Wyjdź do Wyjścia z Podmroku.
Wyjście z Podmroku

1. Pojawisz się w (1). Pokonaj wszystkich przeciwników.
2. Porozmawiaj z Oswaldem, który pojawi się w (2), aby zakończyć ten rozdział.