Wieża Czarodziejów | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wieża Czarodziejów
1. (Q95) Na początku musisz rozwiązać rebus. Klikaj po kolei we wskazane miejsca - (1), (2), (3), (4) i (5), aż z płomieni powstanie pentagram. Wtedy przeniesiesz się wyżej.
2. W (6) i (7) są asystenci Orricka, możesz z nimi porozmawiać.
3. (Q99) Zabierz z (8) Księgę Zaklęć Orricka oraz Głowołup. Wejdź wyżej.
4. (Q99) Zabierz Księgę Mythala Orricka z (9).
5. (Q97) Zabierz Wolumin Ilmatera z (9).
6. Przeszukaj piętro, znajdziesz Harfę bez Strun, Daku - bibliotekarz - nie ma zbyt wiele ciekawego do powiedzenia;
7. (Q99) Wejdź wyżej i zabierz z (10) Kości Larrela. Nie rozmawiaj na razie z Orrickiem w (11).
8. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu II.
9. (Q95) Idź porozmawiać z Vese'm w (8). Za rozwiązanie rebusu dostaniesz 1000 doświadczenia.
10. (Q99) Za przyniesienie przedmiotów - kolejne 1000. Choć nie będziesz mógł wstąpić do enklawy, to Vese może namalować ci magiczne znaki, dające różne atuty.
11. (Q93) Porozmawiaj z Vesem o Cedrinie. Morderca zostanie ukarany.
12. (Q93) Porozmawiaj z Kevem o mordercy - dostaniesz 750 doświadczenia.
13. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu IV.
14. (Q93) Porozmawiaj z Jaebrillą o mordercy - dostaniesz 750 doświadczenia.
15. Idź do Wieży Kapłanów - (4).