Góry Wokół Klasztoru, Klasztor Czarnego Kruka | Rozdział 4 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Góry Wokół Klasztoru
1. Uważaj na most w (1) - jest w nim dziura. Jak spadniesz, to postaci zostanie 1 punkt życia.
2. Jeśli zabierzesz Jajo Białego Żmija z (2), to Białe Żmije zaczną cię atakować.
3. Przejdź przez drugi most, zabij yeti, wejdź do (3), a znajdziesz się w (4).
4. Wejdź do Klasztoru Czarnego Kruka.
Klasztor Czarnego Kruka
1. (Q66) Porozmawiaj z Salisamem w (1), nie mów mu tylko, że chcesz zabić mnichów (jeśli chcesz oszczędzić czasu - to zabij ich i weź Klucz do Grobowca Kruka od Salisama).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie