Osiem Komnat | Rozdział 4 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Osiem Komnat
1. (Q68) Porozmawiaj z Morohemem w (1), który wyjaśni ci zasady komnat. Po pierwsze: można używać tylko jednego bohatera. Po drugie: bez żadnego ekwipunku (choć broń - zwykła, niemagiczna - jest w schowkach w komnatach). Najlepsi są ci bohaterowie, którzy potrafią przyzywać odporne potworki (kapłani, czarodzieje itp.).
2. (Q68) W (2) - Komnacie Kamienia - musisz przesunąć dźwignie w następującej kolejności: jeden, pięć, trzy, cztery, dwa. Za każdym razem będą cię atakować Kamienni Mnisi (po pierwszej dźwigni - jeden, po drugiej - dwóch itp.). Gdy ich pokonasz, dostaniesz 2300 doświadczenia.
3. (Q68) W (3) - Komnacie Cieni, nie musisz z nikim walczyć, a tylko w odpowiedniej kolejności wchodzić do portali. Wejdź do pierwszego od lewej na północnej ścianie, potem trzeciego od lewej na tej samej ścianie. Potem pierwszy od lewej na ścianie południowej, a na końcu - trzeci od lewej na ścianie południowej. Jeśli źle wejdziesz, to zaatakuje cię Mroczny Mnich. Po przejściu dostaniesz 2300 doświadczenia.
4. (Q68) W (4) - Komnacie Czarnoksięstwa - musisz po prostu stawać na płytkach i pokonywać Kryształowych Mnichów. Uważaj na błyskawice, które puszczają, pomagaj sobie przyzwanymi potworkami. Na końcu - jak zwykle - 2300 doświadczenia.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie