Siedziba Driderów | Rozdział 4 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Siedziba Driderów
1. (Q70) Przedzierając się przez Driderów musisz dotrzeć do (1), gdzie przekonaj Ginafae do opuszczenia tego miejsca.
2. (Q71) Podnieś Jaskrawobłękitny Kamień Ioun z (2).
3. (Q69) Porozmawiaj z Imphraili w (3). Zabij ją, jej strażników - golemów, a także pająki w klatkach.
4. (Q69) Podnieś książki z łóżka: Dziennik Postępów w Pracy: Viciscamera, Zapiski Imphraili na Temat Transfuzji, Traktat na Temat Golemów z Ciała. Zabierz ze stołu kilka Fiolek Sporów i Fiolkę Srebrnawego Płynu.
5. (Q69) Korzystając z laboratorium stwórz sobie mikstury: Miksturę Siły (z Jaja Białego Żmija), Przemienioną Truciznę (z Fiolki Sporów i Fiolki Srebrnawego Płynu) oraz Sanguis Anima (z Fiolki Sporów). Możesz poeksperymentować z innymi miksturami, lecz pamiętaj, że postać musi mieć wysoką umiejętność Alchemii.
6. Używając mikstury Sanguis Anima na stojącym obok golemie, a potem uruchamiając go szokiem elektrycznym (np. czarem Błyskawica), zyskasz sobie pomocnika.
7. (Q69) Biegnij szybko do Viciscamery w (4) i użyj trucizny na niej, a następnie zmyj się szybko stąd do Jaskiń Podmroku.
8. (Q71) Pokonując przeciwników zbliż się do łupieżcy umysłu w (7). Za oddanie mu kamienia (+2 do Mądrości) dostaniesz 3900 i Pas Litościobójcy (+2 do Siły). Najlepiej jednak wziąć oba przedmioty - obstawić łupieżcę tak, aby móc szybko go zabić (dotkliwie zraniony ucieka) i nie oddać mu kamienia.
9. (Q69) Porozmawiaj z Malavonem w (1). Za pokonanie Viciscamery dostaniesz 5850 doświadczenia. (Q70) Za uwolnienie Ginafae - 3900 doświadczenia, Insygnia Domu Despana i Dom Despana Piwawfi.
10. Teraz możesz posprzedawać wszystko, zabić kupców w (4), (5) i (6) i pozabierać dobra ze skrzyń za nimi. Uważaj na pułapki.
11. Idź do (9), gdzie stoi drugi łupieżca - zaatakuj go, to brama na północy stanie otworem.
12. Po pokonaniu przeciwników wejdź do Siedziby Łupieżców Umysłu.