Wieża Wojny | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wieża Wojny
1. (Q97) Zabij przeciwników - w tym Feyra przed kratą - i zabierz ze stołu w (1) Klucz do Więzienia Wieży Wojny.
2. (Q102) Otwórz celę w (2), porozmawiaj z Puddym i jego kolegą, a otrzymasz 3300 doświadczenia.
3. (Q101) Otwórz celę w (3), nie atakuj demona - jest on w rzeczywistości mnichem, który przybierze zwykłą postać po tym, jak wręczysz mu Antidotum Mnicha. Nie tylko dostaniesz 1500 doświadczenia, lecz także wspólników w finałowej walce.
4. (Q97) Otwórz celę w (4), porozmawiaj z kapłanem Toralem. Dowiesz się, że do rytuału oczyszczenia potrzebny ci jest Święty Symbol Ilmatera, Wolumin Ilmatera, Kajdany Wiernych i Łzy Cierpienia.
5. (Q97) Wejdź na górę do (5) - do sali tortur. Zabij przeciwników i zabierz ze stołu Kajdany Wiernych.
6. Wejdź na górę i zabij przeciwników w (6).
7. (Q97) Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu I.
8. (Q97) Porozmawiaj z Jerre, niech da ci Łzy Cierpienia. Dostaniesz też 750 doświadczenia.
9. (Q97) Wróć się do Wieży Kapłanów.
10. (Q97) Połóż przedmioty na piedestale przed Ilmaterem, a dostaniesz 4950. Następnie masz dwa wyjścia. Albo posłuchasz Ivachta, zabijesz 10 niewolników na niższych poziomach i ponownie z nim porozmawiasz - masz gwarancję na to, że demony nie będą cię atakować podczas finałowej walki, plus 2475 doświadczenia. Znacznie lepiej jednak nie zgodzić się na współpracę, pokonać Ivachtu i jego demony, dostać 7425 doświadczenia po dokończeniu rytuału i Świętą Wodę Corellona Carethima.
11. (Q97) Jeśli nie zawarłeś paktu z Ivachtem, to musisz jeszcze trochę "popracować". Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu III.
12. (Q97) Idź do (5) i włóż Świętą Wodę Corellona Carethima do sadzawki. Teraz Kula Esencji nie jest chroniona magiczną energią.
13. Zejdź do Odciętej Dłoni - Poziomu II.
14. (Q97) Zabij straż Kuli Esencji w (7) i zniszcz samą kulę, za co dostaniesz 1500 doświadczenia.
15. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu I.
16. (Q87) Demony są już śmiertelne - zabij tego, który pilnuje wyjścia.
17. (Q87) Pogadaj z Jerrem w (1) - za uwolnienie niewolników dostaniesz 1500 doświadczenia.
18. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu III.
19. Zabij dwa demony w (6), abyś później nie musiał się z nimi męczyć.
20. Wejdź do Wieży Wojny.
21. (Q97) Porozmawiaj z Toralem w (4), a otrzymasz 750 doświadczenia.
22. (Q103) Idź na szczyt Wieży Wojny - spotkasz tam Stubnoka. Zabij go i zabierz Notatkę Stumnoka.
23. (Q103) Na dół i do Wieży Oficerów.