Andora | Rozdział 2 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Andora
1. UWAGA! Każdy kocioł jest oznaczony na mapie pułapką. Są w nim wartościowe rzeczy, lecz jeśli nie rozbroisz pułapki, to stracisz trochę (mało) życia.
2. Od razu w (1) spotkasz Mistrza Zamków, a potem rozpocznie się walka.
3. (Q42) Idź na północ do (2), zabij przeciwników i podnieś dwa przedmioty: Notkę Orii oraz Notkę Zacka Boosenburriego.
4. (Q43) Przesuń wszystkie dźwignie w (3).
5. (Q43) W (4) pojawi się Święty Symbol Aurylitów. Wraz z otwarciem pierwszych drzwi (uważaj - lodowa lanca) dostaniesz 2100 doświadczenia. Dopiero teraz Strażnicy Zguby będą cię atakować.
6. (Q44) Odnajdź Aochę w (5) - "porozmawiaj", a następnie idź dalej. Nie zabijaj tylko tego pająka.
7. Idź środkowym przesmykiem i pokonaj przeciwników, a także Lorda Rengala w (6). Obok niego jest kilku kultystów - zabij ich i przekręć pieczeń, a dostaniesz 450 doświadczenia.
8. (Q42) Idź do (7), zabij Remoraza i pogadaj z Zackiem. Za uwolnienie go dostaniesz 3150 doświadczenia. (Q44) Potem opowiedz mu o jego pająku, a wpadnie ci kolejne 4725 punktów. Dostaniesz też Rękawice Biegłości i Pierścień Kameleona Zręczności. Zack sprzedaje magiczne zwoje.
9. Pokonaj Sherincal i jej wojsko w (8). Musisz zniszczyć dźwignie w (9) i (10), abyś nie ślizgał się po schodach.
10. Wejdź do Świątyni Aurylitów - Parteru, tylko nie głównym wejściem, a tym po prawej, od wschodu. Tylko niska postać (gnom, krasnolud, niziołek) może otworzyć reszcie małe drzwi.