Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń | Rozdział 3 poradnik Icewind Dale II
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wejście do Rzecznych Jaskiń
1. Tu nie ma wiele ciekawych rzeczy. Zostaniesz zaatakowany przez kilka Białych Żmijów i Białego Smoka.
2. Wejdź do jaskini, pokonaj kolejnych przeciwników.
3. Przeszukaj ciała w (1), można znaleźć: Zbroję Skórzaną Ćwiekowaną +3, Żołądek Gada i Lekką Kuszę +3.
4. Użyj liny na dziurze, aby móc w nią wejść - tak dostaniesz się do Bazy Duergarów.
Baza Duergarów
1. UWAGA! Zabijaj wszystkie potwory, jakie spotkasz na drodze. Potem i tak będziesz musiał to zrobić.
2. Pokonaj potwory i idź do (1). Przeniesiesz się do (2).
3. Zabierz Klucz Duergara z (3).
4. Otwórz kamienną bramę w (4), a potem kluczem kolejną w (5).
5. Porozmawiaj z Dargabem w (6) - nie atakuj na razie Duergarów.
6. (Q63) Porozmawiaj z wodzem krasnoludów - Barudem w (7).
7. (Q63) Zabierz Narzędzia Górnicze z (8).
8. Porozmawiaj z Zamą w (9) - możesz wziąć od niej różne mikstury.
9. (Q64) Wybierz postać o dużej inteligencji i porozmawiaj z Dragu z (10) - jeśli pomożesz mu w budowie kuszy, dostaniesz 1725 doświadczenia i egzemplarz Wyrzutni Zguby lub 5000 złota (musisz wcześniej wybrać).
10. W (11) jest Widmo, które zacznie cię atakować.
11. Wróć się do jaskiń i dokładnie przeszukuj je, eliminując wszystkich wrogów. W (12) znajdziesz m.in. Zbroję Wędrującego Łowcy.
12. Za pomocą narzędzi pokonaj przejście w (13) i zejdź do Wyjścia z Rzecznych Jaskiń.
Wyjście z Rzecznych Jaskiń
1. Dojdź do (1), zabij przeciwników, a z ciała maga zabierz Klucz do Bramy Kruka. Otwiera on bramę w (2).
2. (Q63) Zabij wszystkie potwory (Umbrowe Kolosy, uważaj na Zamęt, jaki wprowadzają) i gdy zobaczysz komunikat, wróć się do Bazy Duergarów.
3. (Q63) Porozmawiaj z Barudem w (7). Za wykonanie zadania dostaniesz 1725 doświadczenia, złoto i klejnoty, Tarczę Wzmocnienia i Topór Duergarów. (Q65) Barud zleci ci kolejne zadanie (nie musisz go koniecznie wykonywać).
4. Wróć się do Wyjścia z Rzecznych Jaskiń i wyjdź do Gór Wokół Klasztoru.