Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Szkoła magii wody daje wiele ciekawych możliwości, jak leczenie jednostek czy przemieszczanie (lub niszczenie) statków. To jest podstawowa szkoła na mapach z rozległymi morzami i oceanami - wtedy przyda się najbardziej. I gracz władający nią na poziomie Expert będzie w stanie pokonać niejedną rzekę dzięki Water Walk czy uleczyć do kilku jednostek na raz. Czym więc może się owa szkoła poszczycić? Już wyjaśniam.
BLESSKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy |
Basic: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia
Advanced: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia +1
Expert: wszystkie jednostki zadają maksymalne obrażenia +1
Jeśli jekaś jednostka ma dużą róznicę pomiędzy zadawanymi maksymalnymi a minimalnymi obrażeniami, warto zastosować na niej ten czar. To na pewno zwiększy jej możliwości.
CUREKoszt: 6 spell points Poziom: 1-szy |
Basic: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +10 wybraną jednostkę
Advanced: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +20 wybraną jednostkę
Expert: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power + 30 wszystkie jednostki
Bardzo przydatny czar. Potrafi postawić na nogi zranioną jednostkę lub usunięć z niej czar, podobnie jak po użyciu Dispel. Pamiętaj, że użycie tego czaru nie przywraca do życia umarłych, tylko uzdrawia jeszcze żyjące stwory.
DISPELKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy |
Basic: usuwa czary rzucone na którąś z jednostek
Advanced: usuwa czary rzucone na wybraną jednostkę
Expert: usuwa czary ze wszystkich jednostek znajdujących się na polu bitwy
Jeśli przeciwnik potraktuje twoją armię czarem Blind, Curse lub innym o podobnym działaniu, to Dispel może okazać się niezastapiony.
MAGIC ARROWKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy |
Basic: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +10 obrażeń
Advanced: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +20 obrażeń
Expert: zadaje wszystkim jednostkom 10x Spel Power +30 obrażeń
Dobry tylko jeśli posiadasz bohatera z dużą ilością Spell Power. W przeciwnym wypadku raczej bezużyteczny. Lepiej zamiast Magic Arrow zastosować jeden z czarów defensywnych.
PROTECTION FROM WATERKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy |
Basic: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 30%
Advanced: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 50%
Expert: zmniejsza rany zadane wszystkim jednostkom przez magie wody o 50%
Dobry w walce przeciwko bohaterowi korzystającemu z magii wody. Jednak radzę lepiej korzystać z czarów ofensywnych. No chyba że masz opanowaną szkołe magii wody na poziomie Expert.
SUMMON BOATKoszt: spell points Poziom: 1-szy |
Basic: przyzywa do bohatera jeden z jego pustych statków - szanse 50%
Advanced: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 75%
Expert: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 100%
Odpowiednio użyty może nie raz ocalić twoją armię. Jednym mankamentem na niskim poziomie jest niemożliwość przywołania wrogiego statku, a często może się okazać, że nie posiadasz własnego.
ICE BOLTKoszt: 8 spell points Poziom: 2-gi |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie