Miasta: Conflux w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
CONFLUX
Mityczne miasto zamieszkałe głównie przez żywiołaki ognia, wody, powietrza oraz ziemi. Jednak najciekawszą jednostką jest Phoenix, a to ze wzgledu na tygodniowy przyrost do czterech silnych i stosunkowo niedrogich pomocników, co okaże się niezwykle pomocne w uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem. Dodatkowo dzięki Świętemu Gralowi możemy nauczyć dowolnego herosa wszystkich czarów - wtedy praktycznie nikt z Tobą nie wygra. W drodze do zwycięstwa spotkasz dwa typy bohaterów: Planeswalker oraz Elementalist, pierwszylubujący się w używaniu siły, drugi - czarów. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że miasto to dostajemy dopiero w dodatku Armageddon's Blade. A i tak żywiołaki można przywołać bez niego, po nauczeniu się odpowiedniego czaru.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 50 | 12 | 12 | 10 | 8 | 4 | 4 |
PIXIE
Atak: 2 Obrona: 2 Zdrowie: 3 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 7 Koszt: 25 złota Cecha: brak kontrataków przeciwnika |
SPRITE
Atak: 2 Obrona: 2 Zdrowie: 3 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 9 Koszt: 50 złota Cecha: brak kontrataków przeciwnika |
AIR ELEMENTAL
Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-8 Szybkość: 7 Koszt: 250 zlota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz Meteor Shower ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów typu Lightning |
STORM ELEMENTAL
Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-8 Szybkość: 8 Koszt: 275 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz Meteor Shower ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów typu Lightning, rzuca czar Protection From Air |
WATER ELEMENTAL
Atak: 8 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 3-7 Szybkość: 5 Koszt: 300 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Ice Bolt oraz Frost Ring ale otrzymuje podwójne obrażenia od magii ognia |
ICE ELEMENTAL
Atak: 8 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 3-7 Szybkość: 6 Koszt:375 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Ice Bolt oraz Frost Ring ale otrzymuje podwójne obrażenia od magii ognia, rzuca czar Protection From Water |
FIRE ELEMENTAL
Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 35 Obrażenia: 4-6 Szybkość: 6 Koszt: 350 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz magię ognia ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów Frost Ring oraz Ice Bolt |
ENERGY ELEMENTAL
Atak: 12 Obrona: 8 Zdrowie: 35 Obrażenia: 4-6 Szybkość: 8 Koszt: 400 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz magię ognia ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów Frost Ring oraz Ice Bolt, rzuca czar Protection From Fire |
EARTH ELEMENTAL
Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 4-8 Szybkość: 4 Koszt: 400 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Lightning Bolt oraz Chain Lightning ale otrzymuje podwójne obrażenia od Meteor Shower |
MAGMA ELEMENTAL
Atak: 11 Obrona: 11 Zdrowie: 40 Obrażenia: 6-10 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Lightning Bolt oraz Chain Lightning ale otrzymuje podwójne obrażenia od Meteor Shower, rzuca czar Protection From Earth |
PSYCHIC ELEMENTAL
Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 75 Obrażenia: 10-20 Szybkość: 7 Koszt: 750 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, brak kontrataków przeciwnika a sam atakuje wszystkie jednostki wokół niego |
MAGIC ELEMENTAL
Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 80 Obrażenia: 15-25 Szybkość: 9 Koszt: 800 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, brak kontrataków przeciwnika a sam atakuje wszystkie jednostki wokół niego |
FIREBIRD
Atak: 18 Obrona: 18 Zdrowie: 150 Obrażenia: 20-30 Szybkość: 15 Koszt: 1500 złota Cecha: odporność na magię ognia, atakuje dwa pola na raz |
PHOENIX
Atak: 21 Obrona: 18 Zdrowie: 200 Obrażenia: 20-30 Szybkość: 21 Koszt: 2000 złota + 1 rtęci Cecha: odporność na magię ognia, atakuje dwa pola na raz i odradza się z popiołów |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Planeswalker | 3 | 1 | 1 | 1 |
Elementalist | 0 | 0 | 3 | 3 |
LACUS - PlaneswalkerSpecjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak) Umiejętności: Advanced Tactics | |
KALT - PlaneswalkerSpecjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Learning | |
IGNISSA - PlaneswalkerSpecjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 obrażenia) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
FIUR - PlaneswalkerSpecjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 obrażenia) Umiejętności: Advanced Offense | |
THUNAR - PlaneswalkerSpecjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 obrażenia) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates | |
ERDAMON - PlaneswalkerSpecjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 obrażenia) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
PASIS - PlaneswalkerSpecjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
MONERE - PlaneswalkerSpecjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona) Umiejętności: Basic Offense, Basic Logistics | |
AENIAN - ElemantalistSpecjalizacja: Disrupting Ray (zwiększa efektywność o 2) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic | |
BRISSA - ElemantalistSpecjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic | |
CIELE - ElemantalistSpecjalizacja: Magic Arrow (zadaje +50% uszkodzeń) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic | |
GELARE - ElemantalistSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 złota dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic | |
GRINDAN - ElemantalistSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 złota dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic | |
INTEUS - ElemantalistSpecjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic | |
LABETHA - ElemantalistSpecjalizacja: Stone Skin (zwiększa efektywność o 3) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic | |
LUNA - ElemantalistSpecjalizacja: Fire Wall (zadaje podwójne obrażenia) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic |