Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
TOWER
Położone w otulonych śniegiem górach miasto daje doskonałe możliwości obrony. Jednostki są co prawda niesamowicie drogie, ale za to odpowiednio silne - taka grupa Tytanów spokojnie poradzi sobie z większością przeciwników na tym samym poziomie, a nie mogą się tym pochwalić na przykład Feniksy czy Hydry. Zawdzięczają to głównie atakom na odległość, co jest zresztą najczęstszym sposobem walki stosowanym przez bohaterów z tego miasta. A to głównie dzięki rozwiniętym doskonale umiejętnością magicznym, co przy postawieniu biblioteki zwiększy ilość możliwych do poznania czarów. Jak zwykle odnalezienie Świętego Grala bardzo się opłaci, ponieważ poza standardowymi plusami (+50% przyrost naturalny, 5000 złota dziennie i wzmocnienie obrońcy zamku) będziemy mogli odkryć całą mapę. Bohaterowie tutaj spotkani to Wizard oraz Alchemist.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 32 | 22 | 12 | 8 | 6 | 4 | 2 |
CHOCHLIK (GREMLIN)
Atak: 3 Obrona: 3 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 4 Koszt: 30 złota |
GREMLIN (MASTER GREMLIN)
Atak: 4 Obrona: 4 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 5 Koszt: 40 złota Cecha: potrafią rzucać metalowymi kulami |
KAMIENNY GARGULEC (STONE GARGOYLE)
Atak: 6 Obrona: 6 Zdrowie: 16 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 6 Koszt: 130 złota |
GRANITOWY GARGULEC (OBSIDIAN GARGOYLE)
Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 16 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 9 Koszt: 160 złota |
KAMIENNY GOLEM (STONE GOLEM)
Atak: 7 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 4-5 Szybkość: 3 Koszt: 150 złota Cecha: ataki magiczne osłabione o 50% |
ŻELAZNY GOLEM (IRON GOLEM)
Atak: 9 Obrona: 10 Zdrowie: 35 Obrażenia: 4-5 Szybkość: 5 Koszt: 200 złota Cecha: ataki magiczne osłabione o 75% |
MAG (MAGE)
Atak: 11 Obrona: 8 Zdrowie: 25 Obrażenia: 24 Szybkość: 7-9 Koszt: 350 złota Cecha: czary kosztują mniej spell points, skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
ARCYMAG (ARCH MAGE)
Atak: 12 Obrona: 9 Zdrowie: 30 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 7 Koszt: 450 złota Cecha: czary kosztują mniej spell points, skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
GENIUSZ (GENIE)
Atak: 12 Obrona: 12 Zdrowie: 40 Obrażenia: 13-16 Szybkość: 7 Koszt: 550 złota Cecha:150% uszkodzeń w starciu z Ifrytami i Ifrytami Królewskimi |
DŻIN (MASTER GENIE)
Atak: 12 Obrona: 12 Zdrowie: 40 Obrażenia: 13-16 Szybkość: 11 Koszt: 600 złota Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Ifrytami i Ifrytami Królewskimi, rzuca losowo wybrany beneficyjny czar |
PRZERAZA (NAGA)
Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 110 Obrażenia: 20 Szybkość: 5 Koszt: 1100 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje |
SKORPENA (NAGA QUEEN)
Atak: 16 Obrona: 13 Zdrowie: 110 Obrażenia: 30 Szybkość: 7 Koszt: 1600 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje |
GIGANT (GIANT)
Atak: 19 Obrona: 16 Zdrowie: 150 Obrażenia: 40-60 Szybkość: 7 Koszt: 2000 złota + 1 klejnot Cecha: odporny na czary oddziaływujące na umysł |
TYTAN (TITAN)
Atak: 24 Obrona: 24 Zdrowie: 300 Obrażenia: 40-60 Szybkość: 11 Koszt: 5000 złota + 2 klejnoty Cecha: 150% uszkodzeń w walce z Czarnymi i Czerwonymi Smokami, odporny na czary oddziaływujące na umysł, potrafi atakować cele na odległość |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Alchemist | 1 | 1 | 2 | 2 |
Wizard | 0 | 0 | 2 | 3 |
FAFNER - AlchemistSpecjalizacja: Przerazy/Skorpeny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Resistance | |
IONA - AlchemistSpecjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Intelligence | |
JOSEPHINE - AlchemistSpecjalizacja: Golemy/Żelazne Golemy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Sorcery | |
NEELA - AlchemistSpecjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Armorer | |
PIQUEDRAM - AlchemistSpecjalizacja: Gargulce/Granitowe Gargulce (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Scouting | |
RISSA - AlchemistSpecjalizacja: Rtęć (podnosi przyrost rtęci o 1 sztukę dziennie) Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Offence | |
THANE - AlchemistSpecjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Advanced Scholar | |
TOROSAR - AlchemistSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Tactics | |
AINE - WizardSpecjalizacja: Złoto (podnosi przyrost złota o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar | |
ASTRAL - WizardSpecjalizacja: Hypnotize (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Advanced Wisdom | |
CYRA - WizardSpecjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Diplomacy | |
DAREMYTH - WizardSpecjalizacja: Fortune (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence | |
HALON - WizardSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism | |
SERENA - WizardSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
SOLMYR - WizardSpecjalizacja: Chain Lightning (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery | |
THEODORUS - WizardSpecjalizacja: Magowie/Arcymagowie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Resistance | |
DRACON - Bohater SpecjalnySpecjalizacja: Enchanters (może ulepszać Magów oraz Mnichów) Umiejętności: Advaced Wisdom |