Miasta: Necropolis w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
NECROPOLIS
Jak można by wnioskować po nazwie, jest to miasto wielkich Nekromantów. Smoki cienia, czarni rycerze, wspomagani przez arcylicza, nie mają sobie równych. Jedyny problem to ich nieduża ilość oraz słabość najsilniejszej kreatury (czyli smoka). Tak czy inaczej, Necropolis nie było by w stanie obronić się nawet przed nieliczną armią gdyby nie magia. Wspaniałe czary oraz umiejętność wskrzeszania szkieletów zmarłych ofiar (Necromancy) pomogą w zwiększeniu przewagi nawet nad silniejszym fizycznie wrogiem. Ale jeśli nie czujemy się na siłach prowadzić walkę z komputerem, to zawsze możemy włączyć autocombat, ale wtedy cała zabawa jest trochę zdegradowana. Dostępni bohaterowie to Death Knight oraz Necromancer.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 30 | 16 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
SZKIELET (SKELETON)
Atak: 5 Obrona: 4 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 60 złota |
KOŚCIEJ (SKELETON WARRIOR)
Atak: 6 Obrona: 6 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 5 Koszt: 70 złota |
OŻYWIENIEC (WALKING DEATH)
Atak: 5 Obrona: 5 Zdrowie: 15 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 3 Koszt: 100 złota |
ZOMBI (ZOMBIE)
Atak: 5 Obrona: 5 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 4 Koszt: 125 złota Cecha: 20% szans na otrucie wroga (-2 atak, -2 obrona przez 3 tury) |
ZJAWA (WIGHT)
Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 18 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 5 Koszt: 200 złota Cecha: regeneruje się w każdej turze |
UPIÓR (WRAITH)
Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 18 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 7 Koszt: 230 złota Cecha: regeneruje się w każdej turze, zabiera 2 punkty spell points wrogiemu bohaterowi co turę |
WAMPIR (VAMPIRE)
Atak: 10 Obrona: 9 Zdrowie: 30 Obrażenia: 5-8 Szybkość: 6 Koszt: 360 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje |
ALP (VAMPIRE LORD)
Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 5-8 Szybkość: 9 Koszt: 500 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje, wskrzesza poległe Alpy kosztem życia przeciwników |
LICZ (LICH)
Atak: 13 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 11-13 Szybkość: 6 Koszt: 550 złota Cecha: Chmura Śmierci zabija żywe jednostki (działanie podobne do Fireball) |
ARCYLICZ (POWER LICH)
Atak: 13 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 7 Koszt: 600 złota Cecha: Chmura Śmierci zabija żywe jednostki (działanie podobne do Fireball) |
CZARNY RYCERZ (BLACK KNIGHT)
Atak: 16 Obrona: 16 Zdrowie: 120 Obrażenia: 15-25 Szybkość: 7 Koszt: 1200 złota Cecha: 20% szans na rzucenie Curse na wrogie jednostki |
WŁADCA MROKU (DREAD KNIGHT)
Atak: 18 Obrona: 18 Zdrowie: 120 Obrażenia: 20-25 Szybkość: 9 Koszt: 1500 złota Cecha: 20% szans na rzucenie Curse na wrogie jednostki, 20% szans na podwójną ilość obrażeń |
DRAKOLICZ (BONE DRAGON)
Atak: 17 Obrona: 15 Zdrowie: 150 Obrażenia: 25-50 Szybkość: 9 Koszt: 1800 złota Cecha: -1 do morale wrogich jednostek |
SMOK CIENIA (GHOST DRAGON)
Atak: 19 Obrona: 17 Zdrowie: 200 Obrażenia: 25-50 Szybkość: 14 Koszt: 3000 złota + 1 rtęci Cecha: -1 do morale wrogich jednostek, 20% szans na ich postarzenie, bardzo słabe jak na najlepsze jednostki |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Death Knight | 1 | 2 | 2 | 1 |
Necromancer | 1 | 0 | 2 | 2 |
CHARNA - Death KnightSpecjalizacja: Zjawy/Upiory (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Tactics | |
CLAVIUS - Death KnightSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense | |
GALTHRAN - Death KnightSpecjalizacja: Szkielety/Kościeje (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Armorer | |
ISRA - Death KnightSpecjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Necromancy | |
MOANDOR - Death KnightSpecjalizacja: Licze/Arcylicze (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Resistance | |
STRAKER - Death KnightSpecjalizacja: Ożywieńcy/Zombi (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Resistance | |
TAMIKA - Death KnightSpecjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense | |
VOKIAL - Death KnightSpecjalizacja: Wampiry/Alpy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Artillery | |
AISLINN - NecromancerSpecjalizacja: Meteor Shower (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Intelligence | |
NAGASH - NecromancerSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Intelligence | |
NIMBUS - NecromancerSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Eagle Eye | |
SANDRO - NecromancerSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Sorcery | |
SEPTIENNA - NecromancerSpecjalizacja: Death Ripple (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Scholar | |
THANT - NecromancerSpecjalizacja: Animate Death (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Mysticism | |
VIDOMINA - NecromancerSpecjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Necromancy | |
XSI - NecromancerSpecjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Learning | |
LORD HAART - Bohater specjalnySpecjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (+5 atak, +5 obrona, +10 obrażenia) Umiejętności: Advanced Necromancy |