Miasta: Inferno w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
INFERNO
Wspaniałe "diabelskie" miasto. Znajdujące się tutaj stwory są jakby żywcem wyciągnięte z otchłani piekła i wrzucone w wielki wir gry. Różne dżiny, diabły czy połączenia człowieka ze zwierzętami to jest właśnie wszystko to, co znajdziemy w Inferno. Mnie osobiście bardzo przypadł on do gustu, wraz z ludzkim zamkiem (a są to wielcy wrogowie w świecie "męstwa i magii"). Bohaterowie tutaj mieszkający opierają się głównie na magii ognia, a przy tym znają się dość dobrze na fachu magicznym. Archdiabły, czyli najsilniejsza jednostka w mieście, dostaje ogromny bonus w walce z Archaniołami, co już powinno dać przedsmak walki, w której udział biorą obie armie. Ogólnie jednostki nie są dość silne, co na wysokich poziomach trudności może dać się we znaki. Ale wystarczy wynająć któregoś z dostępnych bohaterów - Demoniac lub Heretic i mając niewielką przewagę liczebną oraz magiczną pokonać przeciwnika.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 38 | 16 | 13 | 8 | 6 | 4 | 2 |
DIABLIK (IMP)
Atak: 2 Obrona: 3 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 5 Koszt: 50 złota |
CHOWANIEC (FAMILIAR)
Atak: 4 Obrona: 4 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 7 Koszt: 60 złota Cecha: 20% spell points użytej przez nieprzyjaciela sumuje się ze spell points bohatera dowodzącego Chowańcami |
GOG (GOG)
Atak: 6 Obrona: 4 Zdrowie: 13 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 4 Koszt: 125 złota |
MAGOG (MAGOG)
Atak: 7 Obrona: 4 Zdrowie: 13 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 6 Koszt: 175 złota Cecha: Do ataku używa czaru Fireball |
PIEKIELNY OGAR (HELL HOUND)
Atak: 10 Obrona: 6 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-7 Szybkość: 7 Koszt: 200 złota |
CERBER (CERBERUS)
Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 8 Koszt: 200 złota Cecha: atakuje 2 pola na raz, a przeciwnik nie kontratakuje |
DEMON (DEMON)
Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 35 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 5 Koszt: 250 złota |
ROGATY DEMON (HORNED DEMON)
Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 6 Koszt: 270 złota |
CZART (PIT FIEND)
Atak: 13 Obrona: 13 Zdrowie: 45 Obrażenia: 13-17 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota |
CZARCI LORD (PIT LORD)
Atak: 13 Obrona: 13 Zdrowie: 45 Obrażenia: 13-17 Szybkość: 7 Koszt: 700 złota Cecha: przywołuje demony z ciał poległych |
IFRYT (EFREETI)
Atak: 16 Obrona: 12 Zdrowie: 90 Obrażenia: 16-24 Szybkość: 9 Koszt: 900 złota Cecha: odporny na magię ognia, 150% uszkodzeń w starciu z Geniuszami i Dżinami |
IFRYT KRÓLEWSKI (EFREET SULTAN)
Atak: 16 Obrona: 14 Zdrowie: 90 Obrażenia: 16-24 Szybkość: 13 Koszt: 1100 złota Cecha: odporny na magię ognia, 150% uszkodzeń w starciu z Geniuszami i Dżinami, rzuca Fire Shield |
DIABEŁ (DEVIL)
Atak: 19 Obrona: 21 Zdrowie: 160 Obrażenia: 30-40 Szybkość: 11 Koszt: 2700 złota + 1 rtęci Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Aniołami i Archaniołami, -1 szczęścia wrogich jednostek, przeciwnik nie kontratakuje |
ARCYDIABEŁ (ARCH DEVIL)
Atak: 26 Obrona: 28 Zdrowie: 200 Obrażenia: 30-40 Szybkość: 17 Koszt: 4500 złota + 2 rtęci Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Aniołami i Archaniołami, -1 szczęścia wrogich jednostek, przeciwnik nie kontratakuje |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Demoniac | 2 | 2 | 1 | 1 |
Heretic | 1 | 1 | 2 | 1 |
CALH - DemoniacSpecjalizacja: Gogi/Magogi (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Archery, Basic Scouting | |
FIONA - DemoniacSpecjalizacja: Piekielne Ogry/Cerbery (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Advanced Scouting | |
IGNATIUS - DemoniacSpecjalizacja: Diabliki/Chowańce (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Resistance | |
MARIUS - DemoniacSpecjalizacja: Demony/Rogate Demony (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Advanced Archery | |
NYMUS - DemoniacSpecjalizacja: Czaerty/Czarcie Lordy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Advanced Offense | |
OCTAVIA - DemoniacSpecjalizacja: Złoto (podnosi przyrost złota o 530 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Offense | |
PYRE - DemoniacSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic logistics, Basic Artillery | |
RASHKA - DemoniacSpecjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Wisdom | |
ASH - HereticSpecjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
AXSIS - HereticSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism | |
AYDEN - HereticSpecjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence | |
CALID - HereticSpecjalizacja: Siarka (podnosi dochód o 1 sztukę siarki dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic learning | |
OLEMA - HereticSpecjalizacja: Weakness (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics | |
XARFAX - HereticSpecjalizacja: Fireball (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership | |
XYRON - HereticSpecjalizacja: Inferno (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Baisc Leadership | |
ZYDAR - HereticSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery | |
XERON - Bohater SpecjalnySpecjalizacja: Diabły/Arcydiabły (+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość) Umiejętności: Basic Leadership, Basic tactics |