Miasta: Stronghold w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
STRONGHOLD
To już drugie miasto położone w górach, jednak tym razem mamy do czynienia z całkiem innymi stworami. Cała strategia walki opiera się na fizycznych zmaganiach, ponieważ tutejsi bohaterowie nienawidzą posługiwać się czarami. Jednak trzeba ich do tego zmusić, jeśli chcemy wygrać z silnym przeciwnikiem. Co do możliwych do zwerbowania jednostek należy stwierdzić, że nie można nimi wygrać każdej walki. Najgorzej jest kiedy przeciwnik dysponuje jednostkami miotającymi w dużych ilościach, przez co nasze Behemoty zostaną wyeliminowane przed dojściem do swojego celu. A jeśli nie będziemy mieli Księgi Czarów i trafimy na znającego sztukę magiczną wroga to praktycznie po nas. Dostępni bohaterowie to Barbarian i Battle Mage.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 38 | 18 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
GOBLIN (GOBLIN)
Atak: 4 Obrona: 2 Zdrowie: 5 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 5 Koszt: 40 złota |
HOBGOBLIN (HOGOBLIN)
Atak: 5 Obrona: 3 Zdrowie: 5 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 5 Koszt: 50 złota |
WILCZY JEŹDZIEC (WOLF RIDER)
Atak: 7 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 6 Koszt: 100 złota |
WILCZY RYCERZ (WOLF RAIDER)
Atak: 8 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 3-4 Szybkość: 8 Koszt: 140 złota Cecha: atakuje dwa razy |
ORK (ORC)
Atak: 8 Obrona: 4 Zdrowie: 15 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 6 Koszt: 150 złota |
URUK (ORC CHIEFTAIN)
Atak: 8 Obrona: 4 Zdrowie: 20 Obrażenia: 3-6 Szybkość: 9 Koszt: 165 złota Cecha: potrafi atakować przeciwników na odległość |
OGR (OGRE)
Atak: 13 Obrona: 7 Zdrowie: 40 Obrażenia: 6-12 Szybkość: 4 Koszt: 300 złota |
SZAMAN (OGRE MAGE)
Atak: 13 Obrona: 17 Zdrowie: 60 Obrażenia: 6-12 Szybkość: 5 Koszt: 400 złota Cecha: rzuca czar Bloodlust |
ROK (ROC)
Atak: 13 Obrona: 11 Zdrowie: 60 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 7 Koszt: 600 złota |
OGNISTY PTAK (THUNDERBIRD)
Atak: 13 Obrona: 11 Zdrowie: 60 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 11 Koszt: 700 złota Cecha: szansa podczas ataku na rzucenie Lightning Bolt |
CYKLOP (CYCLOPS)
Atak: 15 Obrona: 12 Zdrowie: 70 Obrażenia: 16-20 Szybkość: 6 Koszt: 750 złota Cecha: potrafi niszczyć mury |
CYKLOP KRÓLEWSKI (CYCLOPS KING)
Atak: 17 Obrona: 13 Zdrowie: 70 Obrażenia: 16-20 Szybkość: 8 Koszt: 1100 złota Cecha: potrafi niszczyć mury |
BEHEMOT (BEHEMOTH)
Atak: 17 Obrona: 17 Zdrowie: 160 Obrażenia: 30-50 Szybkość: 6 Koszt: 1500 złota Cecha: obniża o 40% obronę atakowanego |
STAROŻYTNY BEHEMOT (ANCIENT BEHEMOTH)
Atak: 19 Obrona: 19 Zdrowie: 300 Obrażenia: 30-50 Szybkość: 9 Koszt: 3000 złota + 1 kryształ Cecha: obniża o 80% obronę atakowanego |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Death Knight | 4 | 0 | 1 | 1 |
Necromancer | 2 | 1 | 2 | 2 |
CRAGHACK - Death KnightSpecjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Offense | |
GRETCHIN - Death KnightSpecjalizacja: Gobliny/Hobgobliny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Pathfinding | |
GURNISSON - Death KnightSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
JABARKAS - Death KnightSpecjalizacja: Orki/Urukowie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Archery | |
KRELLION - Death KnightSpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Resistance | |
SHIVA - Death KnightSpecjalizacja: Roki/Ogniste Ptaki (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Scouting | |
TYRAXOR - Death KnightSpecjalizacja: Wilczy Jeźdźcy/Rycerze (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics | |
YOG - Death KnightSpecjalizacja: Cyklopy/Cyklopy Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Ballistics | |
DESSA - NecromancerSpecjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Logistics | |
GIRD - NecromancerSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery | |
GUNDULA - NecromancerSpecjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
ORIS - NecromancerSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
SAURUG - NecromancerSpecjalizacja: Klejnoty (podnosi dochód o 1 sztukę dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Resistance | |
TEREK - NecromancerSpecjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Tactics | |
VEY - NecromancerSpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership | |
ZUBIN - NecromancerSpecjalizacja: Precision (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Artillery | |
BORAGUS - Bohater specjalnySpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics | |
KILGOR - Bohater specjalnySpecjalizacja: Bahemoty/Starożytne Behemoty (+5 atak, +5 obrona, +10 obrażenia) Umiejętności: Advanced Offense |