Miasta: Dungeon w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
DUNGEON
Ta podziemna metropolia odstrasza (lub przyciąga - to już zależy od Ciebie, Graczu) swoim potwornym klimatem. Żyjące tutaj smoki, harpie, minotaury czy meduzy są chyba najstraszniejszymi stworami, na jakie można natknąć się podczas gry. Natomiast najsilniejsza poczwara, jaką można tutaj zwerbować to Czarny smok, odporny na magię - doskonale nadaje się do walki z potężnymi czarodziejami. Co jednak wskóra jeden biedny smok, kiedy będziemy mieć do czynienia z ogromną armią? Sam nic, ale wspierany przez swoich kompanów może siać nie lada postrach. Dwie jednostki strzelające stanowią doskonałą siłę ofensywną, a do obrony najlepiej nadaje się minotaur w asyście harpii. Odpowiednia strategia i dostatecznie dobre możliwości tak w sile fizycznej, jak i magicznej armii sprawi że większość potyczek powinniśmy zaliczyć do wygranych, oczywiście do czasu. Bohaterowie możliwi do wynajęcia to Warlock oraz Overlord.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 35 | 16 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
TROGLODYTA (TROGLODYTE)
Atak: 4 Obrona: 3 Zdrowie: 5 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 50 złota Cecha: odporny na czar Blind |
PIEKIELNY TROGLODYTA (INFERNAL TROGLODYTE)
Atak: 5 Obrona: 4 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 5 Koszt: 65 złota Cecha: odporny na czar Blind |
HARPIA (HARPY)
Atak: 6 Obrona: 5 Zdrowie: 14 Obrażenia: 1-4 Szybkość: 6 Koszt: 130 złota Cecha: po ataku wraca z powrotem na miejsce |
HARPIA WIEDŹMA (HARPY HAG)
Atak: 6 Obrona: 6 Zdrowie: 14 Obrażenia: 1-4 Szybkość: 9 Koszt: 170 złota Cecha: po ataku wraca z powrotem na miejsce, przy czym przeciwnik nie kontratakuje |
BEHOLDER (BEHOLDER)
Atak: 9 Obrona: 7 Zdrowie: 22 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 5 Koszt: 250 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
ZŁE OKO (EVIL EYE)
Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 22 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 7 Koszt: 280 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MEDUZA (MEDUSA)
Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 6-8 Szybkość: 5 Koszt: 300 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MEDUZA KRÓLEWSKA (MEDUSA QUEEN)
Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 6-8 Szybkość: 5 Koszt: 330 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MINOTAUR (MINOTAUR)
Atak: 15 Obrona: 12 Zdrowie: 50 Obrażenia: 12-20 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota Cecha: zwiększone morale |
MINOTAUR KRÓLEWSKI (MINOTAUR KING)
Atak: 15 Obrona: 15 Zdrowie: 50 Obrażenia: 12-20 Szybkość: 8 Koszt: 575 złota Cecha: zwiększone morale |
MANTIKORA (MANTICORE)
Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 80 Obrażenia: 14-20 Szybkość: 7 Koszt: 850 złota |
CHIMERA (SCORPICORE)
Atak: 16 Obrona: 14 Zdrowie: 80 Obrażenia: 14-20 Szybkość: 11 Koszt: 1050 złota Cecha: Szansa na sparaliżowanie przeciwnika podczas ataku |
CZERWONY SMOK (RED DRAGON)
Atak: 19 Obrona: 19 Zdrowie: 180 Obrażenia: 50 Szybkość: 11 Koszt: 2500 złota + 1 siarki Cecha: odporny na czary poziomu 1-3, atakuje przez dwa pola |
CZARNY SMOK (BLACK DRAGON)
Atak: 25 Obrona: 25 Zdrowie: 300 Obrażenia: 4-50 Szybkość: 15 Koszt: 4000 złota + 2 siarki Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Gigantami i Tytanami, odporny na czary, atakuje przez dwa pola |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Overlord | 2 | 2 | 1 | 1 |
Warlock | 0 | 0 | 3 | 2 |
AJIT - OverlordSpecjalizacja: Beholdery/Złe Oka (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Resistance | |
ARLACH - OverlordSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
DACE - OverlordSpecjalizacja: Minotaury/Minotaury Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Offense | |
DAMACON - OverlordSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Advanced Offense | |
GUNNAR - OverlordSpecjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Logistics | |
LORELEI - OverlordSpecjalizacja: Harpie/Harpie Wiedźmy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Scouting | |
SHAKTI - OverlordSpecjalizacja: Troglodyci/Piekielni Troglodyci (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics | |
SYNCA - OverlordSpecjalizacja: Mantikory/Chimery (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Scholar | |
ALAMAR - WarlockSpecjalizacja: Resurrection (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar | |
DARKSTORN - WarlockSpecjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning | |
DEEMER - WarlockSpecjalizacja: Meteor Shower (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scouting | |
GEON - WarlockSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
JAEGAR - WarlockSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism | |
JEDDITE - WarlockSpecjalizacja: Resurrection (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Advanced Wisdom | |
MALEKITH - WarlockSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery | |
SEPHINROTH - WarlockSpecjalizacja: Kryształy (podnosi dochód o 1 sztukę dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence | |
MUTARE - Bohater specjalnySpecjalizacja: Smoki (wszystkie smoki +5 atak, +5 obrona) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates | |
MUTARE DRAKE - Bohater specjalnySpecjalizacja: Smoki (wszystkie smoki +5 atak, +5 obrona) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates |