Zakłócenia (2) | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Na ścianie po prawej znajdziesz apteczkę. Kieruj się jedyną możliwą drogą. Otwórz drzwi i kucnij [#13]. Napotkasz tu opór ze strony przeciwnika. Jednak wbrew pozorom nie będziesz miał wiele pracy. Oponenci rozbiegną się i będą atakować pojedynczo z góry lub z dołu. Wystarczy być czujnym i odpierać ich ataki, wykorzystując podczerwień, gdyż prawdopodobnie wrogowie skorzystają z granatów dymnych ograniczających Twą widoczność.
#13
| #14
|
W kolejnym czerwonym pokoju na biurku znajdziesz pancerz oraz granaty. Możesz je zabrać. Schody doprowadzą Cię do pokoju z komputerem głównym [#14]. Zaktywuj leżący niedaleko laptop. To niestety jeszcze nie koniec. Po chwili zaatakują kolejni wrogowie [#15]. Oni raczej nie sprawią kłopotu, natomiast miej na uwadze, że umieścili na podłodze dwa automatyczne karabiny eliminujące intruzów, czyli... Ciebie.
#15
| #16
|
Nie powinieneś mieć z nimi problemów, o ile zaatakujesz pierwszy z miejsca pokazanego na [#16], czyli stając między ścianami. Drugi zniszcz, przesuwając się nieco w prawo. Oczywiście pamiętaj o podczerwieni.
Idź dalej przed siebie. Posłuchaj kompanów i skieruj się do drzwi po prawej. Następnie wejdź do pokoju będącego po Twojej lewej. Zabierz apteczki, pancerz i koniecznie pamiętaj o Granatniku K3-BT , wyrzucając Pistolet Maszynowy RPL . Zaawansowany Karabin VES w zupełności powinien wystarczyć w walce z żołnierzami.
#17
| #18
|
Otworzysz drzwi do kolejnego dużego holu [#17]. Przeciwnicy wydają się dość agresywni. Poczekaj chwilę i z tej pozycji załatw co najmniej dwóch wrogów, którzy następnie znajdą się w Twym polu widzenia. Następnie podejdź pod drzwi i wrzuć dwa granaty na górę [#18]. Potężna eksplozja osłabi nieco dwóch zwinnych oponentów.
#19
| #20
|
Nie pozostaje Ci już nic innego, jak wyjąć Broń Energetyczną LP4 i korzystając ze spowolnienia czasu, zlikwidować dwóch upierdliwych przeciwników [#19].Teraz możesz wziąć ze ściany na wprost apteczkę i ruszać dalej. Dotrzyj do drzwi z plakietką "Maintenance" i wejdź po żółtej drabinie. Szyb wentylacyjny doprowadzi Cię do miejsca przedstawionego na [#20]. Idź do końca korytarza i skręć. Otwórz podwójne drzwi po prawej stronie. Zobaczysz Almę i parę demonów, po czym stracisz przytomność. Obudzą Cię Twoi kompani z drużyny.