Główny Obóz | Interwał 05 - Infiltracja i 6 - Labirynt | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 05 - Infiltracja
Główny Obóz
#1
| #2
|
Idź na dół, aż znajdziesz się w brudnej przestrzeni pod pierwszym pokojem. Zabierz wzmacniacz odruchów . Aktywuj laptop [#1], a także zamień broń - wyrzucając Broń Energetyczną LP4 , azabierając Zaawansowany Karabin VES . W trakcie dalszej wyprawy odnajdź dwa czarne samochody na końcu tunelu. Na ich maskach znajdziesz bardzo przydatne narzędzia, które pomogą Ci unieszkodliwić przeciwników. Zauważ, że po drodze natrafisz także na regał z pancerzem i apteczką. Wreszcie wejdź do pokoju [#2], w którym jest kolejna apteczka oraz - co najważniejsze - żółta dźwignia, z której skorzystaj a także laptop - zaktywuj go.
#3
| #4
|
Wagon odjedzie i odblokuje dostęp do kolejnego tunelu. Wejdź tam, by uruchomić skrypt - przeciwnicy pojawią się z powietrza. Musisz się teraz wycofać, by ostrzelać ich, najpierw wychylając się zza ściany po prawej [#3], a później po lewej [#4]. Najtrudniej będzie zabić gostka stojącego tuż przy wiacie, ale kilka celnych strzałów w głowę powinno rozwiązać problem. Wejdź teraz po drabinie znajdującej się po prawej, pozbierawszy wcześniej amunicję.
#5
| #6
|
Znów musisz aktywować komputer [#5]. W pomieszczeniu znajdziesz również Działko Powtarzalne MP-40 , w które warto się wyposażyć, pozbywając się karabinu snajperskiego. Znajdziesz się w miejscu pokazanym na [#6], gdzie czeka Cię wymiana pocisków z wrogami, pojawiającymi się zarówno z góry, jak i z dołu. Skorzystaj z przybliżenia i celuj w głowę, by szybko się z nimi uporać.
#7
| #8
|
Natrafisz na jeszcze jednego oponenta [#7]. Jeśli straciłeś ostatni magazynek, zabierz z podłogi Karabin Szturmowy G2A2 , gdyż nie brak tu amunicji do niego. W następnej lokacji rozpraw się z trzema bardziej wymagającymi przeciwnikami. Dwóch zlikwiduj, nie wychodząc z korytarza, a trzeciego [#8] w bezpośrednim starciu.
#9
| #10
|
Znajdziesz po raz kolejny Broń Energetyczną LP4 , która za moment Ci się przyda. Trafisz do dużej sali, w której nie powinieneś mieć problemów z pozbyciem się wrogów. Wykorzystaj między innymi zdalnie sterowaną bombę. Wreszcie trafisz na trudniejszego przeciwnika [#9], który nie dość, że zastawi pułapkę w postaci automatycznego karabinu maszynowego, to jeszcze będzie atakował Cię właśnie wspomnianą energetyczną giwerą. Poślij mu kilka pocisków, a później z bliskiej odległości wykończ go Bronią Energetyczną LP4 . Nie pozostaje Ci nic innego, jak odnaleźć uciekiniera [#10].
Posłuchaj, co ma do powiedzenia i poczekaj na rozkaz wypuszczenia go z klatki. Podążaj cały czas za nim.