Interwał 06 - Zbadanie - Labirynt | Interwał 05 - Infiltracja i 6 - Labirynt poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2016
Interwał 06 - Zbadanie
Labirynt
#1
| #2
|
Kontynuuj podróż. Dotrzecie do zamkniętych drzwi, musisz je otworzyć. W tym celu wejdź po schodach i udaj się do pokoju, który znajduje się po Twojej prawej. Przesuń dźwignię [#1] i wróć do Morrisona. Odblokujesz dostęp do kolejnej lokacji, w której będziesz świadkiem ostatnich chwil jego życia - w wyniku wybuchu przygniecie go ciężarówka. Idź prosto i wejdź po schodach do pomieszczenia po Twojej lewej stronie. Trafisz do lokacji [#2], gdzie spotkasz się z kilkoma przeciwnikami. Generalnie nie będziesz uczestnikiem ciężkich walk w tym etapie rozgrywki.
#3
| #4
|
Nie ma tu [#3] sensu wychodzić z ukrycia. Wyczekuj, aż kolejni wrogowie będą pojawiali się na horyzoncie i sukcesywnie się z nimi rozprawiaj. Trochę problemów możesz mieć w walce z wrogami chowającymi się za regałami [#4], jednak odpowiednie wykorzystanie aktualnie trzymanej giwery, zoom oraz bullet time sprawią, że w miarę szybko się z nimi uporasz.
#5
| #6
|
Musisz zaryzykować. Jako że wszystkie inne drogi są odcięte, skacz [#5]. Oczywiście nie na bungee, bez bungee. Stopniowo i powoli, kontrolując swój stan zdrowia. Jeżeli zachowasz odpowiedni dystans [#6], nie oberwiesz zbyt mocno. Zlikwiduj najpierw oponentów znajdujących się na górze, później schowaj się za skrzyniami i wychylając się, zabij pozostałych wrogów. Niedaleko Ciebie znajduje się drabina. Idź w prawo i skocz na metalowe ogrodzenie. Idź przed siebie, aż znajdziesz wzmacniacz odruchów . Wróć. Natrafisz na kolejnych nieprzyjaciół [#7]. Pierwszego lub nawet dwóch postaraj się pozbyć, będąc niezauważonym.
#7
| #8
|
Przyda Ci się z pewnością 10mm HV Penetrator - Zaawansowany Karabin VES na razie nie będzie potrzebny. Wejdź po drabinach na górę. Znajdziesz się w pokoju, gdzie rozwalisz kolejnych wrogów. Docelowo powinieneś dotrzeć do [#8], ponownie więc skocz, gdyż inne drogi prowadzą donikąd.
#9
| #10
|
Znów musisz pozbyć się oponentów. Postaraj się wykorzystać przewagę dystansu oraz osłonę [#9]. Zabij najpierw tego, znajdującego się na górze, a później zajmij się tym, który stoi w drzwiach. W następnym pomieszczeniu wyeliminuj kolejnych wrogów. Dotrzesz do miejsca [#10]. Rozwal deski i idź dalej. Kierując się cały czas jedyną słuszną drogą, spadniesz wreszcie przez dziurę w podłodze.
#11
| #12
|
Jeżeli grałeś w Terrorist Takedown 2, lokacja wyda Ci się znajoma... Podpłyń i skieruj się w prawo. Spotkasz oponentów [#11]. Twoim celem jest dotarcie do windy [#12] i wyjście na dwór.
#13
| #14
|
Spotkasz tutaj może nie tyle wymagających, co irytujących przeciwników. Po skończonej walce udaj się do drugiej części budynku, by znaleźć się w [#13], gdzie napotkasz opór ze strony wroga. Jednak poradzisz sobie z oponentami w mgnieniu oka. Wejdź po drabinie, która zaprowadzi Cię na dach budynku. Zabierz wzmacniacz odruchów . Zejdź z dachu i idź dalej. Znajdź schody [#14]. Rozbij szyb wentylacyjny i idź dalej. Czeka Cię krótka wędrówka. Po chwili poziom zakończy się.