Przybycie | Interwał 01 - Śledztwo | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 01 - Śledztwo
Przybycie
Obejrzyj krótką scenkę wprowadzającą, z której dowiesz się o projekcie Perseusz, będącym tematem przewodnim dodatku. Po chwili program aktywuje drugi film, tym razem przedstawiający członków jednostki F.E.A.R., w tym i Ciebie. Zostaliście oszukani przez ATC, z pewnością ta organizacja coś ukrywa. Musicie zabezpieczyć kompleks Armacham, ale najpierw udacie się do centrum analitycznego ATC.
#1
| #2
|
Po wylądowaniu biegnij przed siebie i zaczekaj, aż siły wroga zrzucą [#1] dwóch agentów Delty. Twoi kompani zajmą się tym po prawej, Ty zaś skieruj się w lewą stronę. Może się jednak zdarzyć, że Twoim koledzy nie poradzą sobie z wrogiem, wówczas będziesz musiał sam go zabić. Idź dalej jedyną możliwą drogą, aż dojdziesz do miejsca pokazanego na [#2]. Pamiętaj o zbieraniu apteczek i pozostawionej przez wrogów amunicji.
#3
| #4
|
Najbezpieczniej schować się za zielonym kontenerem [#3], by z tego miejsca rozpocząć ostrzał. Wychylaj się, jak tylko będziesz miał możliwość korzystania ze spowalniacza czasu. Proponuję najpierw zająć się żołnierzem znajdującym się na ziemi, a dopiero później rozprawić się z pozostałymi. Na prawo od kontenera zlokalizujesz opancerzenie. Powinno zmniejszyć ilość otrzymywanych obrażeń. Nie masz prawa się tu zgubić, ruszaj więc przed siebie. Po chwili natrafisz na kolejną grupę przeciwników. Schowaj się za samochodem [#4].
#5
| #6
|
Nie polecam rozpoczęcia ostrzału pod osłoną granatu dymnego rzuconego przez wroga. Odczekaj chwilę, aż będziesz miał dobrą widoczność. Jeden żołnierz znajduje się na wprost Ciebie, zaś drugi - po lewej stronie [#5]. Wybiegnij szybko i zajmij się najpierw nimi, tyle że w odwrotnej kolejności. Przejdź kawałek i zatrzymaj się, zaatakuje Cię tutaj jeszcze jeden nieprzyjaciel [#6]. Teraz śmiało możesz zabrać apteczkę, pancerz i amunicję, które leżą po lewej, także pod ściekami znajdziesz trochę naboi. Proponuję wyposażyć się też w Karabin ASP , weź go, wyrzucając Pistolet AT-14 . Niewątpliwie skorzystasz z niego w kolejnych pojedynkach.
#7
| #8
|
Kiedy dojdziesz do [#7], nie śpiesz się i pozwól kompanom skoczyć w dół, sam natomiast wyciągnij zdobyty przed chwilą karabin snajperski i rozpocznij eliminację wrogów, z którymi koledzy raczej sobie nie poradzą. W sumie do zabicia masz czterech żołnierzy, na każdego potrzeba zwykle dwie kule, o ile będziesz celował w głowę. Po skończonej akcji zeskocz i idź w prawo do [#8]. Kawałek dalej znajdziesz dwie skrzynki, rozbij je i zabierz amunicję do Karabinu Szturmowego G2A2 oraz apteczkę.
#9
| #10
|
Powinieneś teraz dołączyć do pozostałych agentów F.E.A.R. Przed nimi znajdziesz kolejną apteczkę oraz usłyszysz, że czają się tu kolejni przeciwnicy. Kiedy Twoi koledzy pobiegną w lewo, Ty udaj się po cichu w prawo. W ten sposób zaskoczycie agentów Delty [#9]. Na prawo od wejścia, do którego musisz się udać [#10], leży kolejna apteczka, weź ją, a następnie zaopatrz się w pancerz, jeśli go potrzebujesz. Możesz również wymienić którąś z giwer na Strzelbę Bojowa VK-12 .
#11
| #12
|
Teraz wejdź po znajdującej się nieopodal żółtej drabinie, po czym dotrzyj jedyną właściwą trasą do [#11] i przestrzel kłódkę. Po lewej stronie obok pudła z granatami znajdziesz wzmacniacz odruchów . Zabierz amunicję z broni leżącej przy ścianie, a następnie udaj się za kolegami do [#12].
#13
| #14
|
Otwórz drzwi, zbiegnij po schodach i skręć w prawo, aż dotrzesz do [#13] - strzelając do wrogów będących nad Tobą, będziesz miał lekką przewagę. Niektórzy oczywiście zdążą zbiec na dół. Zabijaj kolejno napotykanych przeciwników. Jako ciekawostkę dodam, że jednego z nich możesz zniszczyć, strzelając w żółtą beczkę, jeśli stanie on obok niej [#14]. Po skończonej akcji wbiegnij po schodach. Zabierz wszystkie apteczki oraz lekki pancerz, jeśli ich potrzebujesz, po czym wróć na dół do swoich towarzyszy.
Zaprowadzą Cię do kolejnej hali, w której stawisz czoła niezbyt trudnym, aczkolwiek irytującym przeciwnikom. [#15]. W trakcie walki pamiętaj, by nie dopuszczać ich na bliską odległość, gdyż nie są wyposażeni w żadną broń palną, co zmusza ich do atakowania rękoma. Są dość szybcy, ale z pomocą spowalniacza czasu i celnego trafiania w głowę powinieneś poradzić sobie z nimi bez najmniejszych problemów.
#15
| #16
|
Zabierz znajdujący się na górze pancerz i apteczkę, po czym idź za kompanami, którzy otworzą przed Tobą kolejne drzwi. Wychodząc na dwór [#16], spotkacie jeszcze dwóch przeciwników, którzy niestety uciekną. Nie goń ich. Zamiast tego idź cały czas prosto i odnajdź wnękę po lewej. Znajdziesz tam pierwszą strzykawkę zwiększającą poziom zdrowia . Usłyszysz wybuch, po czym zostaniesz zamknięty w tunelu. Koledzy obiecają, że Cię stamtąd wyciągną. Biegnij przed siebie, aż spadniesz, próbując przeskoczyć przez rozwalony mostek.