Produkcja Klonów (2) | Interwał 07 - Eksterminacja | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
#11
| #12
|
Po akcji wejdź po cichu i zlikwiduj niczego niespodziewającego się oponenta [#11]. Natychmiast skieruj się do przodu. Bądź gotowy na bardzo szybki atak. Z prawej strony czeka uzbrojony po zęby przeciwnik. Zlikwiduj go dwoma strzałami strzelby w głowę [#12]. To jednak nie wszyscy oponenci, z jakimi zmierzysz się w tej lokacji.
#13
| #14
|
Jeżeli przeciwnicy zastawili pułapkę, zajmij się nią, rozwalając znajdujący się na ścianie karabin maszynowy [#13], a następnie strzelbą zlikwiduj dwóch super szybkich oponentów [#14] jednocześnie pamiętając o tym, że w każdej chwili mogą podrzucić Ci jakiś granat lub zamontować kolejną automatyczną giwerę.
#15
| #16
|
Nie śpiesz się, badaj kolejne lokacje, by zebrać niemal wszystkie apteczki oraz niezbędną amunicję. Czeka Cię trudniejszy etap tej misji. Dotrzyj do [#15] i aktywuj kolejną platformą, dzięki której przejdziesz do kolejnego dużego pokoju. W kilku następnych lokacjach Twoim głównym przeciwnikiem będą znów karabiny automatyczne zamontowane przez oponentów. Rozwalaj je tak szybko, by nie zauważyły Twojej obecności - przykład [#16].
#17
| #18
|
Wymień pociski również z dwoma wrogami w następnym pomieszczeniu [#17], lecz nie będą oni stanowili większego zagrożenia. Najważniejszą walkę z wrogami rozegrasz w [#18]. Powinieneś mieć przy sobie Penetrator, Broń Energetyczną oraz granatnik. Twoi oponenci są niezwykle szybcy i sprytni. Staraj się wycofywać z pomieszczenia, gdy zabraknie Ci spowalniacza czasu. Uważaj jednak, gdyż wrogowie będą skakać na wyższe poziomy i zrzucać granaty, a także podsuwać kolejne automatyczne karabiny.
#19
| #20
|
Przede wszystkim spróbuj wykończyć przeciwników Bronią Energetyczną [#19] w chwili, gdy nie będą mogli Ci nic zrobić, poza rzuceniem prezentu. Łatwiej będzie, gdy uporasz się z jednym - wówczas możesz trochę zaryzykować i podbiec, by zabrać mu jego giwerę. Pamiętaj cały czas, by nie walczyć bez bullet-time'a i cofać się. Po skończonej walce wymień giwery. Tak uzbrojony możesz udać się do windy [#20]. Zjedź nią i rozpocznij ostatni etap w tej grze.