Podziemia (2) | Interwał 01 - Śledztwo | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Po prawej stronie znajdziesz drzwi, obok których wisi apteczka. Weź ją i wróć do kanałów. Idąc znów przed siebie, dojdziesz do kolejnego pomieszczenia. Po drodze możesz zabrać amunicję leżącą obok zwłok w wodzie oraz rzuconą nieopodal apteczkę. Otwórz drzwi i rozpocznij ostrzał, zauważając, że wrogowie, którzy chowają się za skrzynkami, do najmądrzejszych nie należą. Skrzynki można bez problemu rozwalać [#11].
#11
| #12
|
Kiedy będziesz miał wrażenie, że nie ma już tam nikogo więcej, wejdź szybko do środka i udaj się w lewo [#12]. Stawisz czoła jeszcze dwóm wrogom - możesz wykorzystać spowalniacz czasu lub granaty, gdy przeciwnicy postanowią się na moment schować. Jedna i druga metoda nie powinna zawieść. Czerwona drabina i otwarte drzwi doprowadzą Cię do korytarza z biało-żółtymi ścianami. Masz tutaj jedną możliwość - otwórz kolejne pomieszczenie. Zabierz z niego, co potrzebujesz i idź przed siebie, aż zejdziesz do kanałów.
#13
| #14
|
Wyjmij granatnik i schowaj się za niebieskimi beczkami [#13]. Czeka Cię pierwsza trudniejsza walka. Opancerzony rozerwie drzwi, a program sam włączy tryb spowalniania czasu. W tym momencie rozpocznij ostrzał w kierunku przeciwnika, a gdy ten wybiegnie nieco dalej, sam włącz bullet time i schowaj się za beczkami [#14], wystrzeliwując kolejne granaty w jego stronę. Po skończonej walce zabierz jego amunicję i udaj się przed siebie jedyną słuszną drogą, aż dotrzesz do żółtej drabiny [#15]. Zejdź po niej i idź przed siebie, skręć w lewo i zabierz apteczkę.
#15
| #16
|
Zawróć i tym razem dojdź do kolejnej żółtej drabiny, po czym udaj się do kolejnego zamkniętego pomieszczenia. Wrogowie jak zwykle rozbiegną się wszędzie i będą atakować i z góry, i z dołu, użyją również granatów dymnych, by ograniczyć Twoją widoczność. Kucając, także korzystaj z granatów i pamiętaj o porozstawianych gdzieniegdzie beczkach. Na dowód, że siła ich wybuchu jest duża, strzel w tę stojącą obok ściany [#16]. Wejdź teraz po schodach i przejdź przez dziurę, którą przed chwilą zrobiłeś w ścianie. Kolejne korytarze doprowadzą Cię znów do kanałów. Po prawej stronie dostrzeżesz masę kartonów. To właśnie tam masz się udać. Gdy podejdziesz odpowiednio bliżej, kartony eksplodują [#17], a Ty będziesz musiał zabić dwóch przeciwników. Trzeciego zauważysz dopiero po chwili, gdyż będzie stał w wodzie, czyli pośrodku. Rzuć w niego granatem.
#17
| #18
|
Nie zbaczając z drogi, dojdziesz do [#18] - zeskocz do wody (koniecznie, bo inaczej stracisz trochę życia), zabierz apteczkę i wejdź po czerwonej drabinie.