Relikwia | Interwał 05 - Infiltracja i 6 - Labirynt | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 05 - Infiltracja
Relikwia
Żołnierze, których spotkasz już na samym początku, nadal są unieruchomieni. Na zewnątrz nie znajdziesz nic ciekawego - w budynku wręcz przeciwnie. Podnieś apteczki z szafki, a z sąsiedniego pokoju weź pancerz. Znów wyjdź na dwór. Masz trochę czasu, więc pozbieraj porozrzucane między wagonami apteczki oraz pancerze. Skorzystaj z kładki i przejdź na drugą stronę, by znów wejść do budynku drzwiami pokazanymi na [#1].
#1
| #2
|
Jeżeli nadal potrzebujesz wyposażenia, zabierz kolejne apteczki z półki. Możesz także zaopatrzyć się w granaty. Kiedy będziesz pewien, że masz już wszystko, skieruj się jedyną możliwą drogą. Trafisz do pomieszczenia, w którym możliwe będzie odblokowanie dostępu do kolejnej lokacji. Otwórz bramę, używając żółtej dźwigni [#2]. Musisz wracać. Po drodze możesz wyjść przez drzwi [#3], by wziąć jeszcze jeden pancerz.
#3
| #4
|
Kieruj się tą samą drogą, którą przyszedłeś. Zauważysz, że klatka, w której wcześniej znajdowali się replikanci, jest uszkodzona. Dowiesz się, że ponownie zostali oni włączeni do walki.
#5
| #6
|
Ponownie powinieneś znaleźć się na kładce. Nie pozostaje Ci nic innego, jak skoczyć na jeden z wagonów po prawej stronie [#5], a następnie skoczyć na ziemię i schować się za kolejnym wagonem. Tutaj czeka Cię trudna walka z przeciwnikami. Pierwszymi wrogami będą żołnierze Delty, którzy wyjdą z pomieszczenia zlokalizowanego po Twojej prawej stronie [#6]. Radzę szybko się ich pozbyć, nie próbując żadnych sztuczek, tylko celując prosto w głowę przy wykorzystaniu bullet-time. Zbytnie ociąganie się z likwidowaniem kolejnych oponentów sprawi, że będziesz atakowany z kilku stron jednocześnie, gdyż wrogowie będą uciekać i chować się za przeszkodami, atakując Cię w najmniej odpowiednim momencie.
#7
| #8
|
Żołnierze nadbiegną również z lewej strony - nie będziesz miał z nimi problemu. Gdy się ich pozbędziesz, ustaw się za skrzynią po lewej - to najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji. Z tego miejsca możesz rzucać granatami, wychylać się i likwidować nieprzyjaciół. Generalnie, jeśli wykażesz się szybkością i będziesz pamiętał o kilku ważnych zasadach, nie będziesz miał większych kłopotów z wrogami. Wychylaj się tylko wtedy, gdy aktywna będzie opcja spowalniacza czasu - bez tego ani rusz. Jednocześnie nie pozwól oponentom na ucieczkę. Możesz również wykorzystać kilka zwykłych granatów albo skorzystać z bardziej widowiskowej metody [#8].
Wyrzuć Pistolet AT-14 i weź 10mm HV Penetrator . Możesz przespacerować się po polu walki i zabrać resztę amunicji oraz apteczki etc. Obok jednego z zabitych wrogów znajdziesz również Broń Energetyczną LP4 , którą weź kosztem Karabinu Szturmowego G2A2 . Z pewnością przyda Ci się ona w kolejnych starciach.
#9
| #10
|
Dopiero teraz możesz skorzystać z bramy, którą otworzyłeś. Po wejściu do pomieszczenia zauważ, że odcięto Ci już dostęp do miejsca, w którym toczyłeś przed chwilą bitwę z wrogami. Trafisz do miejsca pokazanego na [#9]. Zanim jednak zdecydujesz się skorzystać ze schodów, weź bomby, które znajdziesz w rogu pomieszczenia. Na Twojej drodze staną mało wymagający wrogowie. Do czasu. Jak pisałem wcześniej, przyda Ci się nowo znaleziona broń, której użyjesz w tej walce [#10].
#11
| #12
|
Musisz się teraz udać na górę. Spotkasz duchy [#11]. Idź dalej, aż trafisz do pokoju z krwią na podłodze. Poczekaj chwilę, aż kolejne drzwi wybuchną, a wraz z ich otwarciem pojawią się kolejni wrogowie [#12].
#13
| #14
|
Po lewej stronie znajdziesz kłódkę, którą przestrzel, by odblokować przejście [#13]. Będziesz teraz podziwiać kunszt i pomysłowość twórców. Gdy trafisz do wanny, zamiast wodą napełnionej krwią, zauważ, że Twoje starania wyjścia na powierzchnię nie przynoszą żadnych rezultatów. Musisz zanurkować, by spaść do dużego pomieszczenia z drewnianymi drzwiami. Będziesz prowadzony jak po sznurku (zabijając przeciwników, pojawiających się wręcz z powietrza), aż trafisz do pomieszczenia z drzwiami w podłodze. Znajdziesz się w magazynie. Eliminowanie rozpocznij od zabicia najgroźniejszego wroga [#14], korzystając z bullet time'a, Penetratora i tego, że oponent Cię jeszcze nie dostrzegł. Gdy wyczerpiesz zapas spowalniacza czasu, wróg padnie. Zajmij się pozostałymi przy pomocy granatów.
#15
| #16
|
Pozbieraj to, czego potrzebujesz i wejdź po drabinie. Będziesz uczestnikiem niecodziennego dialogu, z którego wyniknie, że wróg chce się wycofać. Dowódca armii przeciwnika pozwoli Ci przejść. Jednak nie jest tak różowo, jak może się wydawać. Przygotowano dla Ciebie niespodziankę. Dwóch potężnych oponentów. Początkowo daj im trochę postrzelać, unikając ciosów i nie wychodź jeszcze z budynku. Możesz spróbować oddać kilka strzałów. Gdy jeden z przeciwników schowa się, użyj Broni Energetycznej LP4 , by go uszkodzić, ale nie zabić. Dokończ dzieła, korzystając z pozostałej broni. Z kolejnym wrogiem uczyń to samo.
Obok bramy, z której wyszli opancerzeni wrogowie, znajdują się drzwi. To Twoja dalsza część wyprawy. Po schodach wejdź dalej, do pomieszczenia, w którym znajdują się drzwi, których nie można otworzyć. Nie pozostaje Ci nic innego, jak zakończyć tę misję, skacząc na rury.