Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry

F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Interwał 02 - Ujawnienie

Ratunek i zwiad

#1 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#1
#2 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#2

Podążając za kolegami, dojdziesz do miejsca pokazanego na [#1]. Dowiesz się, że w budynku zostało wyłączone światło i będziesz musiał się tym zająć, zanim dotrzesz do żołnierzy Delty, którzy zajmują jedno z pięter. Jeden z członków oddziału F.E.A.R. odblokuje Ci wejście [#2]. Nie zapomnij zabrać wzmacniacza odruchów . Znajdziesz go na stole w pokoju, mieszczącym się przed pomieszczeniem należącym do Delty.

#3 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#3
#4 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#4

Nie zbaczając z kursu, trafisz na drzwi z biało-czerwoną plakietką [#3]. To w tym pomieszczeniu zaktywujesz oświetlenie. Nic więcej tu nie znajdziesz, udaj się więc z powrotem w kierunku kolegów. Okaże się, że zostali oni zaatakowani, a Twoim zadaniem jest im pomóc. Wejdź do sali [#4] i najlepiej przy użyciu Karabinu ASP rozpraw się z napotkanym wrogiem, charakteryzującym się niezwykłą szybkością (trudno w niego trafiać, koniecznie użyj spowalniacza czasu). Wykorzystując zwykły karabin maszynowy, możesz mieć problemy, a karabin snajperski zada największe obrażenia. Po zakończonej walce wymień Karabin ASP na Zaawansowany Karabin VES .

#5 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#5
#6 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#6

Zabierz apteczkę leżącą obok roślin przy znajdującym się na wprost zamkniętym wyjściu, a potem udaj się w lewo i przejdź przez rozwaloną bramę. Korytarzami dotrzesz wreszcie do schodów, które znajdziesz, otwierając pierwsze z napotkanych drzwi. Trafisz na kolejne piętro i usłyszysz komunikaty wygłaszane przez dowódcę oddziału Delta. Idź dalej na górę i cały czas przed siebie. Nie możesz się tu zgubić. Docelowym punktem są drzwi [#5]. Otwórz je i natychmiast włącz zoom oraz spowalniacz czasu. Załatw najpierw dwóch wrogów znajdujących się na wprost Ciebie [#6]. Wróć na korytarz i poczekaj, aż bullet time załaduje się ponownie.

#7 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#7
#8 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#8

Pora rozprawić się z wrogiem ukrytym w pokoju po lewej stronie. Jeżeli chcesz, możesz załatwić go w bezpośredniej walce, biegnąc tam. Proponuję jednak poczekać chwilę, aż żołnierz będzie w polu Twego widzenia i skorzystać z precyzyjnego celownika karabinu [#7]. Gdy teren będzie czysty, możesz udać się tam i schować za szafkami. W międzyczasie zaatakują Cię kolejni przeciwnicy. Staraj się wychylać zza przeszkód, eliminując oponentów [#8]. Pamiętaj, by co jakiś czas na chwilę wyłączać celownik i sprawdzać, czy nie ma kogoś blisko Ciebie. Jeżeli jest taka potrzeba, pozbieraj rozrzucone po pokojach apteczki i pancerze. Na końcu pomieszczenia po prawej stronie znajdziesz kolejne drzwi.

#9 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#9
#10 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#10

Musisz dotrzeć do [#9] i jedyną słuszną drogą znów dostać się do holu ze schodami. Po drodze natrafisz na pancerz, który leży na skrzynkach po Twojej prawej. Kucnij i staraj się, by wróg Cię nie zauważył. Zlikwiduj pierwszego, pilnującego schodów [#10]. Dwaj pozostali albo zostaną na górze i będą strzelać oraz korzystać z granatów, albo zbiegną na dół. Tak czy siak staraj się ich unieszkodliwić na tyle szybko, by nie zdążyli Cię zranić. Zanim udasz się na kolejne piętro, zauważ, że w skrzynce nieopodal leżą granaty. By ją otworzyć, skorzystaj z prawego przycisku myszy. Niedaleko Twojej pozycji znajdziesz także dwie oznaczone, wysokie skrzynie, rozwal je - będzie tam sporo amunicji do Karabinu Szturmowego G2A2 oraz apteczka. Wejdź na górę, odbierz telefon i zabierz apteczkę z kanapy.

#11 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#11
#12 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#12

Idź jeszcze wyżej, aż dojdziesz do kolejnego telefonu. Po drodze możesz podreperować życie. Trafisz na korytarz [#11], w którym wejdź do pierwszego pomieszczenia po prawej. Czeka tam komitet powitalny. Jeden z przeciwników zostawi po sobie prezent - Karabinek Laserowy Typ 12 - weź go, wyrzucając Zaawansowany Karabin VES . Wejdź po kolejnych schodach, zabierz z półki apteczkę i ruszaj przed siebie. Dotrzesz do [#12]. Znów nie daj się zauważyć i z zaskoczenia wyeliminuj pierwszego oponenta. Schowaj się później za ścianą i wychylając się zza rogu, likwiduj kolejnych przeciwników. Polecam korzystać z granatów.

Proponuję wyrzucić teraz Karabinek Laserowy Typ 12 i wziąć Zaawansowany Karabin VES . Większość żołnierzy, których przed chwilą unieszkodliwiłeś, była w niego wyposażona, więc amunicji będzie pod dostatkiem [#13].

#13 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#13
#14 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#14

Trafisz do kolejnego holu. W jednym z pokoi na wprost znajdziesz wzmacniacz odruchów [#14]. Dołącz do swoich kolegów z drużyny. Obejrzycie wspólnie przydługawą, acz treściwą scenę na jednym z wyświetlaczy [#15]. Nie zapomnij o zabraniu leżącej wokół Ciebie amunicji. Możesz również wziąć pancerz oraz apteczkę.

#15 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#15
#16 - Ratunek i zwiad | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#16

Wróć teraz do poprzedniego pokoju. Panel, który wcześniej był zablokowany, jest aktywny. Dzięki niemu będziesz mógł pozbawić życia większość agentów Delty, którzy znajdują się w okolicy [#16]. Postaraj się zlikwidować ich jak najwięcej, gdyż z pozostałymi za chwilę będziesz musiał zmierzyć się w bezpośredniej walce. Zwróć uwagę, że przeciwnicy będą celować w urządzenie, którego używasz, w efekcie czego po niedługim czasie ulegnie ono całkowitemu uszkodzeniu. Niestety, nie możesz tu korzystać ze spowalniacza czasu. Podążaj drogą, która doprowadziła Cię do tego miejsca. Natrafisz na niedobitki wroga. Pozbądź się ich, po czym przejdź przez rozwaloną bramę (obok niej widnieje napis Core Access). Skieruj się w prawo. Otwórz kolejne drzwi i wejdź do pomieszczenia.