Pościg | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 03 - Aresztowanie
Pościg
#1
| #2
|
Otwarcie windy rozpocznie poziom. Udaj się w lewo i zabierz apteczki z wraku samolotu [#1], Przejdź przez dziurę w ścianie. Dowiesz się, że żołnierze, których tutaj widzisz [#2], zostali dezaktywowani. Napotkasz więcej takich przypadków w tej misji. Dojdź do kolejnej lokacji, weź z tapczanu kolejne apteczki oraz wyposaż się w pancerz. Wyjdź na dwór.
#3
| #4
|
W oddali znajdują się przeciwnicy. Nie ma sensu się do nich zbliżać, lepiej wykorzystać karabin snajperski [#3]. Wróć do poprzedniej broni, gdyż czeka Cię teraz walka na krótki dystans. Po załatwieniu wrogów udaj się w to miejsce, dokończ dzieła i zmierzaj jedyną słuszną drogą do miejsca [#4]. Znajdziesz tam wzmacniacz odruchów . Na ścianie po prawej znajduje się apteczka. Po lewej zaś drzwi, przez które przejdź. Zostaniesz zaatakowany przez kolejnego oponenta [#5].
#5
| #6
|
Musisz być tu ostrożny. Wrogowie będą wychodzili z [#6] i to oni są Twoim głównym celem, a nie jedynym przeciwnikiem. Jednocześnie musisz likwidować przeciwników, którzy będą chowali się za przeszkodami w postaci rozstawionych samochodów czy wózka widłowego. Poślą Ci również kilka granatów od których z pewnością ucierpisz. W razie braku apteczek skieruj się do znajdującej się przy bramie otwartej ciężarówki.
#7
| #8
|
Znajdziesz w niej również Działko TGA 2-A . Weź je, wyrzucając Karabinek Laserowy Typ 12 . Będziesz miał pierwszą okazję, by zapoznać się z nową bronią [#7]. Ruszaj dalej przed siebie, po schodach na górę. Pod schodami znajdziesz apteczki oraz pancerz. Apteczki zabieraj również ze ścian. Dotrzesz wreszcie do korytarza pokazanego na [#8].
#9
| #10
|
Dojdź do końca korytarza i skocz. Ponownie będziesz musiał wyjść na dwór. Na schodach po lewej czeka kolejny komitet powitalny [#9] z którym nie będziesz miał problemu. Z racji tego, iż nie działasz tu w pojedynkę (w oknie znajduje się Twój kompan, który eliminuje większość przeciwników), wystarczy, że ustawisz się w miejscu [#10] i będziesz eliminował nadbiegających wrogów. Kiedy żołnierze przestaną się pojawiać, wyjdź zza rogu.
#11
| #12
|
Tutaj [#11] czeka Cię kolejna, niezbyt wymagająca, wymiana pocisków. Po skończonej walce udaj się przed siebie i pozbieraj apteczki, a następnie idź w prawo, zbiegnij po schodach [#12] i udaj się z powrotem do budynku.
#13
| #14
|
Przywołaj wrogów, wrzucając granat do pokoju, który znajduje się naprzeciwko Ciebie. Przeciwnicy będą nadbiegać zarówno z lewej, jak i z prawej strony. Wykorzystaj bullet-time [#13], by nie zabrali Ci za dużo punktów życia. Jeśli jednak tak się stanie, w kolejnym pokoju znajdziesz kanapę na której leżą apteczki oraz pancerz. Jedyna możliwa droga ponownie zaprowadzi Cię na dwór [#14], gdzie również przyda się spowolnienie czasu. Tutaj liczy się szybkość, gdyż po zabiciu jednego przeciwnika będziesz zmuszony schować się na chwilę ze względu na granat, który rzuci w Twoją stronę drugi z nich.
#15
| #16
|
Wyjdź znów zza rogu i rozpraw się z kolejnym oponentem. Ruszaj przed siebie. Znajdziesz się w miejscu pokazanym na [#15]. Biegnij cały czas przy ścianie, eliminując żołnierzy widocznych po lewej stronie. Generalnie nie będzie to trudne, pod warunkiem, że szybko poradzisz sobie z wrogiem wyposażony w strzelbę.
#17
| #18
|
Przejdź przez [#17] i biegnij dalej. Spotkasz swój cel, jednak w wyniku wybuchu, wróg zdąży uciec i zatrzasnąć za sobą drzwi [#18]. Gdy Twojemu kompanowi uda się je otworzyć, będzie już za późno, lecz biegnij za nim. Po chwili obejrzysz ekran ładowania kolejnego rozdziału.