Zakłócenia (1) | Interwał 02 - Ujawnienie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 02 - Ujawnienie
Zakłócenia
Zaczynasz tradycyjnie w tym samym miejscu, w którym skończyłeś poprzedni rozdział. Ruszaj pod siebie, aż po schodach dotrzesz do pomieszczenia. Zanim jednak do niego wejdziesz, weź granaty leżące na kartonach po Twojej lewej. Możesz również zabrać apteczkę, którą znajdziesz także na kartonach, lecz tym razem pod schodami. Skieruj się jedyną możliwą drogą w korytarz zakończony windami. Mniej więcej w jego połowie, obok zwłok po lewej, znajdziesz granat. W ostatnim pokoju po lewej możesz odsłuchać zostawioną na poczcie głosowej wiadomość oraz zabrać ze ściany apteczkę. Na kanapie obok drzwi po prawej leży pancerz. Ruszaj dalej.
#1
| #2
|
Po chwili otworzysz drzwi do [#1]. Przygotuj się na likwidację kilku wrogów. Spowolnienie czasu i Zaawansowany Karabin VES muszą zdać egzamin. Przeciwnicy sami będą iść w Twoją stronę. Możesz również użyć granatów. Wychodząc z tego pomieszczenia, trafisz do miejsca pokazanego na [#2]. W trakcie zabawy miej na uwadze jedną sytuację, w której natrafisz na pomniejszoną postać kobiety o imieniu Chen. Będzie ona mówić o obserwacji Almy. Wówczas we wnęce po prawej, za kanałem natkniesz się na maszynę. Wejdź do kanału. Znajdziesz w nim strzykawkę zwiększającą poziom zdrowia .
#3
| #4
|
Zanim zdecydujesz się wyjść, zauważ, że w skrzynce znajduje się Broń Energetyczna LP4 . Weź ją [#3] kosztem Karabinu Szturmowego G2A2 . W wąskim korytarzu, do którego wejdziesz, na ścianie znajdziesz apteczkę. Teraz przygotuj się na przyjęcie kolejnych przeciwników. Załatw najpierw tego stojącego na górze, najlepiej nie dając mu szansy na oddanie choćby jednego strzału [#4]. Potem wychyl się zza drzwi i korzystając ze spowalniacza czasu, zlikwiduj jeszcze dwóch oponentów.
Zatrzymaj się w [#5]. Jeśli uda Ci się, możesz zabijać przeciwników, gdy ci będą skakać w dół. Niemniej ważne jest zlikwidowanie w pierwszej kolejności oponenta wyposażonego w 10mm HV Penetrator , gdyż to właśnie on zabiera najwięcej punktów zdrowia. Nie skacz w dół, tylko wejdź do pokoju, z którego zaatakowali Cię przed chwilą wrogowie i zabierz granaty oraz apteczkę.
#5
| #6
|
Znajdziesz się w okolicy schodów. Oczywiście jedyna droga prowadzi na górę, ale idź na chwilę w tę stronę, którą pokazałem na [#6]. Rozbij skrzynkę i zabierz apteczkę. Kiedy otworzysz pomieszczenia na górze, natychmiast rozpocznij ostrzał [#7], tak by przeciwnicy nie zdążyli się rozbiec. Wtedy będzie Ci dużo łatwiej.
#7
| #8
|
Skieruj się teraz w prawo do niewielkiej wnęki i odwróć się. Po swojej lewej będziesz miał szyb wentylacyjny [#8]. Rozwal go, kucnij i wejdź do niego. Po prawej stronie znajdziesz bonus w postaci ustrojstwa, które zwiększy ilość punktów Twojego zdrowia. Teraz zawróć i biegnij po schodach na górę.
#9
| #10
|
Odwróć się, gdyż w momencie, gdy pokonasz schody, w drzwiach stanie kilku wrogów. Polecam likwidować ich w miarę szybko, zanim zdążą się rozstawić [#9], gdyż w grupie są łatwym celem. Żołnierze Delty nie dadzą Ci ani chwili wytchnienia. W następnej lokacji [#10] znów natrafisz na grupę przeciwników. Możesz tu podbiec do ściany i raz po raz wychylać się zza niej lub schować się i likwidować przeciwników zza rur. Zdecydowanie polecam wariant pierwszy.
#11
| #12
|
W lokacji widocznej na [#11], po lewej stronie, za niebieskimi beczkami (konkretnie w rogu pomieszczenia) znajdziesz wzmacniacz odruchów , zaś na półce apteczkę oraz granaty. Pozabieraj to wszystko i ruszaj dalej. Wejdź po czerwonej drabinie i idź na prawo. Kiedy podejdziesz do drzwi, zgaśnie światło, nie będziesz mógł też skorzystać z latarki. Na ścianie znajdziesz apteczkę. Idź po omacku w lewo, docelowo musisz zrobić pełne koło. Będziesz świadkiem destrukcji ustrojstwa znajdującego się w centrum pomieszczenia oraz pojawienia się demonów [#12]. Spokojnie, to tylko wizje głównego bohatera. Idź ponownie w lewo, do pomieszczenia z czerwonym światłem. Jeden z kompanów zapyta Cię przez radio, czy znaleźliście główny komputer.