Głębia | Interwał 04 - Zniszczenie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 04 - Zniszczenie
Głębia
#1
| #2
|
Już na samym początku musisz rozprawić się z kilkoma duchami [#1]. Tradycyjnie nie wdawaj się w długą walkę i wykorzystując strzelbę, celuj w ich czerwone oczy. Niestety, nie znajdziesz tu nic ciekawego, więc śmiało udaj się przed siebie, by po chwili przejść koło rur, które widać na [#2]
#3
| #4
|
Skieruj się w stronę drzwi po prawej [#3]. W pomieszczeniu znajdziesz apteczki, które z pewnością przydadzą się w dalszej części rozgrywki. Wróć na korytarz i drugimi drzwiami wejdź do lokacji, którą przedstawiłem na [#4]. Na samym końcu, w rogu po prawej znajdziesz czerwone drzwi, które zaprowadzą Cię do pokoju wypełnionego skrzynkami.
#5
| #6
|
Podążaj jedyną możliwą drogą, zabierając z regału granaty oraz pancerz i rozprawiając się z przeciwnikiem, który wcześniej zabił Twojego kompana. Na drodze staną Ci również duchy. Wreszcie znajdziesz się w pomieszczeniu [#5]. Idź cały czas prosto i wejdź do pokoju, gdzie znajdziesz 10mm HV Penetrator - weź go kosztem Strzelby Bojowej VK-25 . Aby odblokować dostęp do kolejnej lokacji, przestrzel kłódkę [#6], którą znajdziesz na prawej ścianie po wyjściu z pokoju.
#7
| #8
|
Aktywuj wejście do kolejnego pomieszczenia [#7]. Musisz wejść tam od razu, gdyż drzwi po chwili się zamkną. Trafisz na kolejne duchy. Po rozprawieniu się ze wszystkimi podnieś poziom wody [#8] i skorzystaj z drabiny [#9].
#9
| #10
|
Znajdziesz się w lokacji, gdzie spotkasz nieaktywnych żołnierzy. Pamiętaj, by zbierać porozrzucane tu i ówdzie granaty, apteczki oraz pancerze. Wyjdziesz na stację. Zaatakują Cię pierwsi wrogowie [#10] - postaraj się rozprawić z nimi możliwie jak najszybciej, gdyż po chwili dobiegną przeciwnicy z drugiej strony. Później zostaniesz zaatakowany z zaskoczenia od tyłu. Wycofaj się i rozpocznij ostrzał z dystansu. Ruszaj dalej drogą pokazaną na [#11].
#11
| #12
|
Za rogiem spotkasz jeszcze jedną grupę przeciwników. Możesz spróbować swoich sił w wymianie amunicji lub posłać im granat. Tak czy siak, po walce na spokojnie zabierz z podłogi Zaawansowany Karabin VES , wyrzucając 10mm HV Penetrator i pozbieraj do niego tyle magazynków, ile jesteś w stanie udźwignąć. Idź dalej przed siebie, drogą, którą widać na [#12].
#13
| #14
|
Pozbieraj apteczki i skorzystaj z szerokich schodów. Wyjdziesz na powierzchnię. Zapoznasz się z sytuacją. Kieruj się drogą [#13] i przeskocz płot [#14], omijając kolejnych nieaktywnych wrogów.