Akcja (1) | Interwał 07 - Eksterminacja | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Interwał 07 - Eksterminacja
Akcja
W tym etapie znajdziesz dwa wzmacniacze odruchów - gdy po raz pierwszy wpadniesz do kanału, jeden będzie leżał po Twojej lewej stronie; drugi natomiast w pokoju dokładnie za balkonem, gdzie Replikanci bronili się przed duchami. Strzykawki zwiększającej poziom zdrowia również szukaj w tym samym miejscu. Leży na podłodze po lewej stronie.
#1
| #2
|
Po zjechaniu windą możesz zabrać ze ściany apteczki i ruszać przed siebie. Na podłodze znajdziesz również pancerz. Czas się nieco rozruszać. Najpierw trochę postrzelaj, likwidując jako pierwszego wroga znajdującego się na wprost [#1], a potem pozostałych. Pamiętaj, by nie pozwolić oponentom skaczącym z góry na bezpieczne lądowanie. Zajmij się eksploracją następnych pomieszczeń i jeśli ich potrzebujesz, cały czas zwracaj uwagę na walające się dookoła apteczki, nowe giwery, pancerze. Rozwal szyb wentylacyjny [#2].
#3
| #4
|
Jeśli masz problemy ze znalezieniem dalszej drogi, wiedz, że kolejnych przeciwników znajdziesz, udając się w miejsce pokazane na [#3]. Chwilę później w wąskim korytarzu będziesz musiał zabić kilku niewidzialnych oponentów. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym dostrzeżesz kolejnych przeciwników. Niestety, teraz możesz zobaczyć jedynie ich plecy. Uciekają, mając DNA. Musisz ich dorwać, biegnąc jedyną słuszną drogą. Niszcz zamontowane na ścianach automatyczne karabiny maszynowe. Zorientujesz się, że wrogowie doprowadzili Cię do miejsca, z którego przyszedłeś, lecz jak widać na [#4], aktywowali dostęp do kolejnej lokacji.
#5
| #6
|
Skocz tam i korzystając z drabiny wejdź do pomieszczenia, w którym stoczysz kolejną mało wymagającą walkę. W następnym pokoju z prawej strony zaatakuje Cię kolejny wróg. Po jego zabiciu skieruj się w stronę, z której przyszedł. Dość uparci oponenci zabiorą Ci nieco zdrowia w trakcie walki [#5]. Wykorzystaj w tym starciu możliwość zamykania drzwi i regeneruj pasek spowalniacza czasu, otwierając pomieszczenie, gdy będziesz mógł go użyć. Polecam tutaj strzelanie z granatnika oraz parę serii z Zaawansowanego Karabinu VES .
Gdy podejdziesz pod drzwi, zostaniesz zaskoczony przez dwóch wrogów [#6]. Zanim to zrobisz, pamiętaj o przeładowaniu broni i włączeniu spowalniacza czasu od razu, gdy zobaczysz, że przeciwnicy wyszli. W normalnych warunkach nie miałbyś szans z dwoma przeciwnikami, jednak tutaj cudem uda Ci się ujść z życiem. Pamiętaj o celowaniu w głowę. Koniecznie zlikwiduj obu przeciwników w ciągu kilku sekund.
#7
| #8
|
Zorientujesz się, że pokój znajdujący się na dole [#7] oraz jego okolice są wypełnione wrogami. Postaraj się rzucić w nich kilka granatów. Na resztę cierpliwie poczekaj, strzelając z góry - masz przewagę. Jeśli jednak nie masz ochoty, możesz spróbować zeskoczyć i zmierzyć się z wrogami w bezpośredniej walce. Trochę ucierpisz, ale raczej nie zginiesz. Nie preferowałbym jednak tego rozwiązania, gdyż apteczki przydadzą Ci się później. Gdy już wyczyścisz teren, jeszcze jeden z wrogów spróbuje Cię zaskoczyć, atakując Cie po otwarciu drzwi. Zabierz apteczki ze ściany. Wreszcie trafisz do [#8], gdzie czeka Cię najtrudniejsza walka w tej grze.