Wyspa Skarbów i Zagłady | Misje poboczne w Fable II poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Wyspa Skarbów i Zagłady!
Nagroda: 7500 punktów sławy, Miecz kapitana Grozy.
W pewnej tawernie w Bloodstone Słony Jack ma do opowiedzenia bardzo ciekawą historię o skarbie. Tak się składa, że zaschło mu w gardle. Nie będziesz w stanie go wysłuchać, póki nie postawisz mu kufla porządnego piwa. U barmana zakup Rynsztokowe piwo i daj je Jackowi. Kiedy opowie resztę historii, jaka mu się przytrafiła, zaakceptuj misję. Skieruj się do jaskini przemytników, likwidując krzewy blokujące przejście.
Po wejściu do środka musisz znaleźć ducha kapitana Grozy. Zeskocz do wody, po czym wyjdź na samą górę, po ścieżce. Dotrzesz do drzwi, za którymi będziesz musiał zmierzyć się z przeważającą grupą duchów. Mocniejszy czar załatwi ich bardzo szybko.
Nieco dalej znajdują się kolejne drzwi, niestety zamknięte. Musisz znaleźć sposób, by je otworzyć. Platforma, na której musisz stanąć, znajduje się naprzeciwko drzwi, jest ukryta między skrzynkami. Udaj się na górę, do pokoju kapitana. Teraz musisz znaleźć sposób, by otworzyć skrzynię po prawej. Klucz znajdziesz w stoliku przy łóżku. W skrzyni znajdziesz dźwignię. Podążaj za szlakiem, aż ukaże Ci się ogromna maszyna. Użyj na niej dźwigni.
Dostaniesz się na statek, w końcu staniesz do walki przeciwko kapitanowi. Nim to nastąpi musisz pozbyć się duchów piratów. Walka z kapitanem jest ciężka, jeśli posiadasz małą ilość zdrowia, możesz bardzo szybko zostać powalony. Jednak ta walka nie różni się niczym od innych, po prostu wykorzystaj wszystko swoje dotychczas zdobyte umiejętności. Kiedy duch padnie, przejmij stery statku, który doprowadzi Cię do Wyspy Lwiej Głowy. Tam znajdziesz wszystkie skarby kapitana Grozy. W każdej z 10 skrzyni znajdziesz 1500 złotych monet.
Lokalizacja skarbów:
Naprzeciw statku, musisz dopłynąć do małej zatoczki.
| Pod wrakiem statku, obok klatki. Musisz zniszczyć kilka beczek, by przejść.
|
Idź ścieżką na górę, za krzakami zeskocz na wrak statku.
| Na szczycie ścieżki, po lewej, zeskocz na urwisko.
|
Na małej wysepce, za drzewem.
| Miejsce do nurkowania, tuż obok drzewa.
|
Miejsce kopania, tuż obok drzewa (nakieruje Cię pies).
| Za jednym z wodospadów.
|
W tunelu, za przejściem zabitym deskami.
| Po lewej, zaraz po wyjściu z tunelu.
|
Po zebraniu wszystkich podążaj za szlakiem do wyjścia. Powróć do Słonego Jacka w celu otrzymania nagrody.