Fabuła w Fable II - Costume Party | See the Future poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Fabuła - Costume Party
Nagroda: 750 punktów sławy.
Aby przystąpić do misji, musisz wpierw odkupić od handlarza Murgo , którego znajdziesz w dokach na Rynku w Bowerstone, Cursed Skull (Przeklętą czaszkę) za pięć złotych monet. Użyj jej z menu swojego ekwipunku, zostaniesz teleportowany do nowej lokacji #1 . Twoim zadaniem jest zbadanie tajemniczej klątwy. Podejdź do przodu, rozpoczniesz rozmowę z Przeklętym Rycerzem #2 , który poprosi Cię o uwolnienie z celi i przyprowadzeniu do niego ogników.
Szlak poprowadzi Cię pod sarkofag #1 , w środku którego znajdziesz Hollow Man Suit (strój upiora). Ubierz go (menu Ubrania) i udaj się dalej. Dotrzesz do zamkniętej bramy #2 , którą otworzyć możesz tylko i wyłącznie poprzez zastosowanie jednego z gestów na posągu obok. Użyj gestu "Krwiożerczy ryk", wrota staną przed Tobą otworem.
UWAGA: Musisz mieć na sobie strój upiora, inaczej brama się nie otworzy!
W końcu trafisz do celi z ognikami #1 . Niestety aby ją otworzyć, musisz mieć ubrany strój wilkołaka. Roznieś w pył krzaki po prawej i udaj się dalej. Natrafisz na pierwszego wilkołaka , który nie powinien Ci sprawić żadnych kłopotów. Kawałek dalej przyjdzie pora na nieco trudniejszego przeciwnika - trującego wilkołaka #2 . Kiedy go pokonasz, zostaniesz zaatakowany przez kilka kolejnych wilkołaków . Po rozprawieniu się ze wszystkimi brama się otworzy, a za nią znajdziesz kuferek zawierający Balverine Suit (strój wilkołaka).
Wróć się pod celę z ognikami, przebierz w strój wilkołaka i użyj gestu "Warczenie". Wrota staną przed Tobą otworem #1 . Przeklęty Rycerz podpowie Ci, że ogniki boją się żyjących stworów. Przebierz się w strój upiora, wejdź do grobowca, po czym zaprowadź ogniki do Przeklętego Rycerza #2 .
Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, zostaniesz poproszony o przyprowadzenie większej ilości ogników. Podążaj za świetlistym szlakiem do kolejnej bramy #1 . Otworzysz ją po założeniu stroju wilkołaka i użyciu gestu "Warczenie". Chwilę później stawisz czoła kilku hobbesom #2 . Wejdź do Tajemniczej Jaskini.
Wpierw musisz roztrzaskać kilka zabarykadowanych przejść #1 , a następnie pozbyć się kilku hobbesów . Pojawi się szlak, który zaprowadzi Cię wprost pod skrzynię ze strojem hobbesa Hobbe Suit #2 .
Teraz musisz tylko znaleźć kolejną porcję ogników. Aby opuścić jaskinię, przywdziej strój hobbesa i podejdź do małej statuetki na środku pomieszczenia #1 . Pojawi się duch hobbesa. Gdy przyprowadzisz go pod głaz, stworek odblokuje dla Ciebie przejście. Po zeskoczeniu ze skarpy #2 zostaniesz zaatakowany przez kilka hobbesów . Nie powinny sprawiać żadnych trudności. Pod żadnym pozorem nie wchodź do rzeki - jest zatruta!
Znajdziesz tutaj figurki dwóch hobbesów, jednego z plecakiem, drugiego z kapeluszem. Podejdź do tego z plecakiem, a następnie skieruj się pod głaz #1 . Duch go rozwali, a Ty będziesz mógł użyć kolejnego ducha na szczudłach, by przeszedł przez zatrutą rzekę #2 i uruchomił dźwignię. Pozwoli to Tobie przejść na drugą stronę.
Podejdź do celi z ognikami #1 . Upewnij się, że masz na sobie strój hobbesa, po czym użyj gestu "Pośmiewisko" na posągu obok. Przebierz się w strój upiora i zabierz ogniki do Przeklętego Rycerza #2 .
Po chwili rycerz przybierze ludzką postać, a będzie nim nekromanta #1 . Jest to dość poważny i wymagający przeciwnik. Dość często teleportuje się z miejsca na miejsce, dodatkowo przyzywa upiory , które również Ci przeszkadzają. Najszybszym sposobem na nekromantę jest kombinacja kilka czarów - Kontroli czasu, Wskrzeszenia umarłych oraz jednego z czarów ofensywnych, wielokrotnie polecane przeze mnie Inferno - najlepiej kierunkowe, gdyż Twoje miniony zajmą się sługusami przeciwnika. Po pokonaniu wroga i otrzymaniu nagrody teleportuj się #2 z powrotem do jednej z głównych lokacji Albionu.