Początek wyprawy | Fabuła w Fable II poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Początek wyprawy
Udaj się do Bowerstone w celu spotkania z Teresą. Na dzień dobry zostaniesz zaczepiony przez miejscowego śpiewaka, który ma ogromne chęci wychwalania Twojego imienia. Kiedy dotrzesz na miejsce spotkania na placu głównym, Teresa poinformuje Cię, że się spóźni kilka minut. W tym czasie możesz zwiedzić miasto, kupić nowe wyposażenie czy też zarobić trochę pieniędzy u kowala.
Po powrocie Teresy ponownie udaj się na plac główny. Podczas rozmowy będziesz mógł wybrać jeden z gestów, kciuk w górę bądź dół, w zależności, czy podzielasz zdanie rozmówczyni, czy też nie. Następnie podążaj za nią, aż dojdziesz do wozu, gdzie rozmowa potoczy się dalej. Otrzymasz karty losu (złodziej, wybór, mag, pielgrzym, relikwia), którym przyjrzyj się po zakończeniu konwersacji (karty dostępne są w zakładce z książkami i dokumentami).
Kolejnym krokiem jest odnalezienie opata w Oakfield. Podążaj za wytyczonym szlakiem do Starówki Bowerstone, z którego przejdź do Rookridge. Natkniesz się na zniszczony wóz, wokół którego porozrzucane są różne skarby - możesz pozbierać, co się da. Nieco dalej natkniesz się na grupkę bandytów. Pozbądź się ich przy pomocy broni strzeleckiej.
Na tym nie koniec. Bandyci będą Cię atakować co chwilę, ich ilość może początkowo odstraszać, lecz powinieneś im sprostać bez większych problemów. W końcu dotrzesz do przepaści. Bandyci po drugiej stronie zaproponują Ci, byś skoczył, co jest jedynym rozwiązaniem (głos Teresy podpowiada to samo). Nie mając większego wyboru, musisz skoczyć. Dopłyń do brzegu, spotkasz tam mężczyznę błagającego o pomoc. Udaj się do jaskini.
Idź cały czas wzdłuż ścieżki. Natrafisz na kolejny typ przeciwników - hobbesy. Wymagają nieco dłuższej walki, spora grupka może stwarzać już nieco większe problemy, staraj się trzymać je na dystans, nie pozwól, by wszystkie otoczyły Cię i zaczęły atakować. Kiedy dotrzesz do zamkniętych drzwi, otrzymasz zadanie znalezienia innej drogi. Twój pies posłuży Ci jako przewodnik i wskaże odpowiednią ścieżkę.
Zdewastuj zabarykadowane deskami przejście, kawałek dalej dotrzesz do uprzednio zamkniętych drzwi. Niestety, będzie za późno, mężczyzna zginie. Czym prędzej skieruj się w stronę wyjścia, eliminując napotkane grupy wrogów.
Po wyjściu na powierzchnię skieruj się w stronę drogi do Oakfield. Jeżeli chcesz, możesz pozbyć się trzech bandytów stojących przy zepsutym moście. Po przekroczeniu ogromnej bramy znajdziesz się u celu swej wędrówki.