W opałach | Fabuła w Fable II poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
W opałach
Coś pójdzie nie tak i do Wraithmarsh dostaniesz się tylko Ty. Młot i Garth zostaną teleportowani do Gildii. Znajdzie Cię Stary Gregg i zamknie w klatce na moczarach. Po zakończeniu sceny Twój pies odnajdzie Cię i przyniesie klucz do klatki. Wyjdź na zewnątrz i skieruj się w stronę moczarów. Przed Tobą kolejny wróg - Banshee. Aby ją pokonać, musisz najpierw pozbyć się goblinów, które ona przyzywa. W tym celu przyda się jakiś mocniejszy czar. Po pokonaniu wszystkich masz chwilę na wyprowadzenie ataku przeciwko Banshee.
Idź dalej. Napotkasz na kilka grup upiorów, które nie przysporzą żadnych problemów. Kiedy dotrzesz do dużego mostu, zostaniesz poinformowany przez Teresę, że jesteś w połowie drogi. Natkniesz się na Starszego Upiora. Nie różni się on niczym od tych zwykłych, no może faktem, że jest silniejszy i nieco bardziej odporny. Następnym celem będzie kolejna Banshee. W chatce znajdziesz skrzynię ze skarbem. Zwieńczeniem wędrówki będzie ogromny Troll, którego pokonasz tak jak wszystkie poprzednie - pozbawiając go wypustek, wychodzących z jego ciała. Kieruj się dalej wzdłuż świetlistego szlaku. Dotrzesz do Bloodstone.