Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable II - poradnik do gry

Fable II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wrota teleportu | Fabuła w Fable II poradnik Fable II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Wrota teleportu

Skieruj się do Gospody w Rookridge, gdzie spotkasz się z Młotem. Kiedy ochłonie po tym, jak Cię zobaczy, dostaniesz trochę czasu przed rozpoczęciem misji. Teresa da Ci znać, kiedy będzie gotowa. W międzyczasie możesz wykonać jakąś misję poboczne, zarobić trochę kasy bądź po prostu pozwiedzać. Po kolejnym spotkaniu w Gildii nadejdzie czas na odnalezienie i zwerbowanie ostatniego Bohatera. Aby się do niego dostać, musisz przy pomocy teleportu z Brightwood dostać się do Wraithmarsh. Ponownie musisz dostać się na miejsce spotkania, tuż pod bramą główną. Z uwagi na straże Luciena, okolice głównych szlaków są wyjątkowo strzeżone. Podążaj za Garthem, eliminując napotkane grupy strażników. Po dotarciu na szczyt wieży będziesz musiał ochraniać Bohatera Woli, by ten mógł otworzyć teleport. Strażnicy będą nadciągali z dwóch stron, pomocna okaże się Młot. Gdy licznik dotrze do 100%, możesz się teleportować dalej bądź zostać w celu nabicia punktów doświadczenia. Warto wybrać opcję drugą i spędzić tu jeszcze kilka minut.

1 - Wrota teleportu | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
2 - Wrota teleportu | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry