Iglica | Fabuła w Fable II poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Iglica
Kiedy będziesz gotowy udaj się do doków, gdzie czeka na Ciebie Młot. Przejdź do portu, skąd statkiem dotrzesz do Iglicy. Niestety, musisz zostawić wszelką broń oraz psa. Wyruszysz po zaakceptowaniu warunków.
Dzień pierwszy
Podążaj za wszystkimi, strażnicy dobrze pilnują, byś się nigdzie nie zagubił. Poznasz Boba, jednego z rekrutów, z którym będziesz miał przyjemność ponownego spotkania nieco później. Zostaniesz zaprowadzony pod schody, na których stoi Lucien. Po jego krótkiej przemowie wszyscy pójdą spać.
Przebudzisz się w barakach, w nowym stroju i obroży, która za nieposłuszeństwo pozbawia Cię punktów doświadczenia. Kiedy wezwie Cię komendant, czym prędzej udaj się do niego. Na swej drodze napotkasz Boba, który pilnuje Gartha. Niestety, nie jesteś w stanie go teraz uwolnić, więc biegnij dalej za szlakiem. Kiedy dotrzesz na miejsce, będziesz musiał wykonywać rozkazy komendanta. Jeżeli tego nie zrobisz - stracisz doświadczenie. Masz 10 sekund, aby wybrać (bądź nie) jeden z dwóch gestów.
Tydzień 38
Po pozytywnym zdaniu testu zaufania zgłoś się do aresztu. Jeden ze strażników chce coś przekąsić, w tym czasie Ty musisz pilnować więźniów. Strażnik zakaże Ci karmienia ich, jeżeli mu się sprzeciwisz - stracisz punkty doświadczenia. Podczas trzech minut musisz wybrać, czy nakarmisz więźniów (zdobędziesz punkty dobra), czy też ich zagłodzisz (zdobędziesz punkty zła). Wajcha po prawej przy każdej celi odpowiedzialna jest za zrzucenie jedzenia. Wybór należy do Ciebie.
Tydzień 137
Ponownie zostaniesz wezwany do komendanta. Tym razem staniesz przed wyborem dotyczącym zabicia (bądź nie) Boba. Na każdą decyzję masz 10 sekund. Podobnie jak w przypadku więźniów - zabicie go doda Ci kilka punktów zła, jeśli go oszczędzisz, stracisz doświadczenie, lecz zyskasz punkty dobra. Wybór należy do Ciebie.
Wiele lat później...
Zostajesz wezwany do komendanta już ostatni raz. Zaniepokojony brakiem raportu jednego ze strażników poprosi Cię, byś sprawdził, co jest nie tak. Kiedy dotrzesz na miejsce, przeszukaj martwego strażnika. Po chwili za Tobą pokaże się Garth, który zdobył wystarczającą ilość Woli, by zdjąć Ci obrożę. Nadszedł czas ostatecznych porachunków. Biegnij do siedziby komendanta, po drodze eliminując wszelkie zagrożenie. Strażnicy przy nim są silniejsi od zwykłych strażników. Kiedy komendant polegnie, Garth zdobędzie jeszcze więcej doświadczenia, dzięki czemu pomoże Ci rozprawić się z pozostałymi strażnikami.
Biegnij w kierunku łodzi, natrafisz na kilka grupek wrogów, z którymi - wraz z pomocą towarzysza - rozprawisz się bardzo szybko. Dotrzesz do Oakfield, gdzie odzyskasz swoje dawne wyposażenie oraz psa.
Nagroda: 5000 punktów sławy, Zniszczona obroża z Iglicy.