Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable II - poradnik do gry

Fable II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Iglica | Fabuła w Fable II poradnik Fable II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Iglica

Kiedy będziesz gotowy udaj się do doków, gdzie czeka na Ciebie Młot. Przejdź do portu, skąd statkiem dotrzesz do Iglicy. Niestety, musisz zostawić wszelką broń oraz psa. Wyruszysz po zaakceptowaniu warunków.

Dzień pierwszy

Podążaj za wszystkimi, strażnicy dobrze pilnują, byś się nigdzie nie zagubił. Poznasz Boba, jednego z rekrutów, z którym będziesz miał przyjemność ponownego spotkania nieco później. Zostaniesz zaprowadzony pod schody, na których stoi Lucien. Po jego krótkiej przemowie wszyscy pójdą spać.

1 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Przebudzisz się w barakach, w nowym stroju i obroży, która za nieposłuszeństwo pozbawia Cię punktów doświadczenia - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Przebudzisz się w barakach, w nowym stroju i obroży, która za nieposłuszeństwo pozbawia Cię punktów doświadczenia. Kiedy wezwie Cię komendant, czym prędzej udaj się do niego. Na swej drodze napotkasz Boba, który pilnuje Gartha. Niestety, nie jesteś w stanie go teraz uwolnić, więc biegnij dalej za szlakiem. Kiedy dotrzesz na miejsce, będziesz musiał wykonywać rozkazy komendanta. Jeżeli tego nie zrobisz - stracisz doświadczenie. Masz 10 sekund, aby wybrać (bądź nie) jeden z dwóch gestów.

2 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Po pozytywnym zdaniu testu zaufania zgłoś się do aresztu - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Tydzień 38

Po pozytywnym zdaniu testu zaufania zgłoś się do aresztu. Jeden ze strażników chce coś przekąsić, w tym czasie Ty musisz pilnować więźniów. Strażnik zakaże Ci karmienia ich, jeżeli mu się sprzeciwisz - stracisz punkty doświadczenia. Podczas trzech minut musisz wybrać, czy nakarmisz więźniów (zdobędziesz punkty dobra), czy też ich zagłodzisz (zdobędziesz punkty zła). Wajcha po prawej przy każdej celi odpowiedzialna jest za zrzucenie jedzenia. Wybór należy do Ciebie.

3 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Ponownie zostaniesz wezwany do komendanta - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Tydzień 137

Ponownie zostaniesz wezwany do komendanta. Tym razem staniesz przed wyborem dotyczącym zabicia (bądź nie) Boba. Na każdą decyzję masz 10 sekund. Podobnie jak w przypadku więźniów - zabicie go doda Ci kilka punktów zła, jeśli go oszczędzisz, stracisz doświadczenie, lecz zyskasz punkty dobra. Wybór należy do Ciebie.

4 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Zostajesz wezwany do komendanta już ostatni raz - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Wiele lat później...

Zostajesz wezwany do komendanta już ostatni raz. Zaniepokojony brakiem raportu jednego ze strażników poprosi Cię, byś sprawdził, co jest nie tak. Kiedy dotrzesz na miejsce, przeszukaj martwego strażnika. Po chwili za Tobą pokaże się Garth, który zdobył wystarczającą ilość Woli, by zdjąć Ci obrożę. Nadszedł czas ostatecznych porachunków. Biegnij do siedziby komendanta, po drodze eliminując wszelkie zagrożenie. Strażnicy przy nim są silniejsi od zwykłych strażników. Kiedy komendant polegnie, Garth zdobędzie jeszcze więcej doświadczenia, dzięki czemu pomoże Ci rozprawić się z pozostałymi strażnikami.

5 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Biegnij w kierunku łodzi, natrafisz na kilka grupek wrogów, z którymi - wraz z pomocą towarzysza - rozprawisz się bardzo szybko - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Biegnij w kierunku łodzi, natrafisz na kilka grupek wrogów, z którymi - wraz z pomocą towarzysza - rozprawisz się bardzo szybko. Dotrzesz do Oakfield, gdzie odzyskasz swoje dawne wyposażenie oraz psa.

Nagroda: 5000 punktów sławy, Zniszczona obroża z Iglicy.

6 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
7 - Iglica | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry